بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

آیا ممکن است قیمت بیت کوین تا دسامبر به ۱۰۰ هزار دلار برسد؟ (پاسخ از دیدگاه تحلیل آنچین)

آیا ممکن است قیمت بیت کوین تا دسامبر به ۱۰۰ هزار دلار برسد؟ (پاسخ از دیدگاه تحلیل آنچین) علی‌رغم این که از زمان پیدایش بیت کوین تاکنون بلاکچین‌های توانمندتر و کارآمدتری ایجاد شده‌اند، اما بیت کوین از نظر تاریخی هنوز یکی از مهم‌ترین دارایی‌های فضای رمزنگاری است. این موضوع تنها یک دلیل دارد و آن این است که بیت کوین چیزی بیشتر از یک کوین است.
ارزش بیت کوین غالبا با طلا مقایسه می‌شود. همچنین سرمایه‌گذاران همواره بر روی آن صعودی هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا این رمزارز را به ۱۰۰ هزار دلار برسانند.

آیا این اتفاق رخ خواهد داد؟

پایان ماه اکتبر از بسیاری جهات مهم بود. اول از همه، قیمت بسته‌شدن بیت کوین در این ماه، شرایط را برای باقیمانده سه ماهه چهارم تعیین می‌کرد. ثانیا مشارکت سرمایه‌گذاران و احساسات صعودی آنها دو عامل مهم برای دو ماه آینده بود.

با این حال، برای آنکه مطمئن شویم سرمایه‌گذاران به درستی کارت‌های خود را بازی می‌کنند، باید حرکت‌های آنها را زیر نظر داشت و به دقت تحلیل کرد. بدین منظور ما نگاهی به مهم‌ترین گروه از سرمایه‌گذاران یعنی هولدرهای بلندمدت خواهیم داشت.

بر اساس شاخص خالص سود/زیان تحقق‌نیافته برای هولدرهای بلندمدت LTH-Net Unrealized Profit-Loss بیت کوین در حال حرکت به سمت منطقه سرخوشی-طمع است.

هر بار که بیت کوین به این منطقه رسیده است، سقف جدیدی ایجاد کرده است. از نظر تاریخی، منطقه باور-انکار که بین ۰.۵ و ۰.۷۵ است، به عنوان یک پیوت پوینت در بازار در نظر گرفته می شود. هر بار که هولدرهای بلندمدت به این منطقه رسیده و از فروش خودداری می‌کنند، شاهد یک رالی صعودی هستیم. بنابراین، اگر آنها این بار نیز به هودل کردن ادامه دهند، اوضاع می‌تواند خوب پیش برود.

آیا ممکن است قیمت بیت کوین تا دسامبر به ۱۰۰ هزار دلار برسد؟ (پاسخ از دیدگاه تحلیل آنچین)در عین حال، نوسانات قیمت نیز محتمل به نظر می رسد. اگرچه جهت آن قطعی نیست، اما می‌توان به حرکت سرمایه‌گذاران بیت کوین نگاه کرد. به خصوص حالا که توزیع کوین‌هایی که بیش از یک ماه هولد شده بودند، آغاز شده است.

معمولا چنین رفتاری زمانی رخ می‌دهد که بازار روند قدرتمندی دارد. در حال حاضر این گروه ۶ درصد از کل حجم فروش روزانه را به خود اختصاص داده‌اند.

آیا ممکن است قیمت بیت کوین تا دسامبر به ۱۰۰ هزار دلار برسد؟ (پاسخ از دیدگاه تحلیل آنچین)با این حال، مهم‌ترین حمایت برای این حرکت صعودی از نسبت RVT حاصل می‌شود. در زمان نگارش این مقاله، این شاخص در منطقه صعودی پایین قرار داشت که نشان دهنده افزایش فعالیت است. حجم تراکنش در سراسر شبکه نیز بسیار بالا بوده است که با رکوردی که اخیرا توسط Realized Cap بدست آمده است، مطابقت دارد.

آیا ممکن است قیمت بیت کوین تا دسامبر به ۱۰۰ هزار دلار برسد؟ (پاسخ از دیدگاه تحلیل آنچین)بنابراین، اگر همه‌چیز خوب پیش برود، تا پایان ماه آینده می‌توانیم شانس رسیدن بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار را تصور کنیم. در واقع به نظر می‌رسد که مدل موجودی به جریان (S2F)، در حال پر کردن شکاف بین قیمت فعلی و قیمت مورد انتظار ماست.

آیا ممکن است قیمت بیت کوین تا دسامبر به ۱۰۰ هزار دلار برسد؟ (پاسخ از دیدگاه تحلیل آنچین)منبع: ambcrypto

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟