مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

بهترین نقل قول‌های پیتر برندت در رابطه با پرایس اکشن

بهترین نقل قول‌های پیتر برندت در رابطه با پرایس اکشن

بهترین نقل قول‌های پیتر برندت در مورد پرایش اکشن

پیتر برندت (Peter Brandt)، معامله گر حرفه‌ای بازار کامودیتی‌ها (کالاها) و فارکس است که دارای تجربه 30 ساله در این صنعت است. وی به عنوان بروکر و کارگزار برای مشتریان بزرگ و همچنین یک معامله گر شخصی، بر روی حساب معاملاتی خود کار کرده است. وی یکی از پیشگامان در بخش صندوق‌های پوشش ریسک (Hedge Fund) کامودیتی‌ها است. پیتر همچنین خبرنامه‌ The Factor که یکی از معروف‌ترین خبرنامه‌ها است را منتشر می‌کند. می‌توان گفت که وی در درجه اول، همان معامله گر حرفه‌ای در زمینه کامودیتی‌ها و بازار فارکس است. پیتر برندت نویسنده کتاب خاطرات یک معامله گر حرفه‌ای کامودیتی: درس‌هایی از 21 هفته معامله گری واقعی (Diary of a Professional Commodity Trader: Lessons from 21 Weeks of Real Trading) است.

در این جا برترین نقل قول‌‌های پیتر در زمینه تجارت و دانش معامله گری را برای شما آورده‌ایم:

“من از سال 1975 با استفاده از نمودارها و تحلیل‌هایم در بازارهای آتی، امرار معاش کردم”
  1. نمودارها، قیمت را پیش‌بینی نمی‌کنند.
  2. اکثر الگوهای نموداری، شکست می‌خورند.
  3. به طور ساده نمودارها به ما نشان می‌دهند که بازار، قبلا در چه نقطه‌ای بوده است.
  4. نمودارها تنها برای انجام دقیق مدیریت ریسک در معامله، ارزش و اهمیت دارند.

“اشتباه کنید، اشتباه‌ را آنالیز کنید، اشتباه را درک کنید، سپس با اشتباه‌تان کنار بیایید و به سراغ معاملات آینده خود بروید و بر آن تمرکز کنید.

“قماربازان، وسوسه سودهای احتمالی بزرگ را دارند اما سفته بازان باهوش، وسوسه مدیریت ریسک را دارند.”
  • واقعیت‌های معامله گری از زبان پیتر برندت:

  1. از دست دادن سرمایه موجب می‌شود که احساس پوچی، نسبت به خود داشته‌باشیم.
  2. سود کم و پول در نیاوردن، منجر می‌شود که احساس بی‌عرضگی کنیم.
  3. معامله نکردن و روی نیمکت ذخیره نشستن، منجر می‌شود که احساس ناشایستگی کنیم.

“هدف بازار البته این است که به ما احساس پوچی، بی‌عرضگی و ناشایسته بودن، بدهد. به زندگی من، که 45 سال است که آن را تجربه می‌کنم، خوش آمدید.”

“اعداد مثبتی که در معاملات باز شما به طور فزاینده‌ای حرکت می‌کنند، هنوز به شما تعلق ندارند و در مالکیت بازار هستند. تنها تسویه حساب‌های معاملات بسته شما است که اهمیت دارند. به همین دلیل است که من نتایج معاملاتم را، بر اساس موقعیت‌های بسته شده دنبال می‌کنم.

“همیشه زمانی که تحلیل شما درست است حجم معامله‌تان به اندازه کافی بزرگ نیست و این سود، شما را ارضا نخواهد کرد و زمانی که تحلیل شما اشتباه است، حجم معامله شما خودنمایی می‌کند.

“نظر دادن در مورد بازاری که هنوز وارد آن نشده‌اید،ساده و راحت است. واردشدن، نگه‌داشتن و خروج از معاملات است که منجر می‌شود معامله گری، کار دشواری باشد.

اولویت شما در یک معامله چیست؟ برای من مهم این است که بدانم، در چه نقطه‌ای تحلیل من اشتباه بوده تا این که بدانم درست تحلیل کرده‌ام یا خیر.

سوال معامله گران تازه‌کار این است که بازار، صعودی است یا نزولی. این مسئله‌ای نیست که باید بر روی آن تمرکز کنید، ما در واقع هیچ کنترلی بر بازار نداریم. تنها تمرکز ما باید بر روی این باشد که چه سفارشاتی را در بازار داشته باشیم. معامله گران موفق جادوگر نیستند، آن‌ها مجموعه‌ای از نظم و انظباط فردی هستند.

نصیحت من به معامله گران جوان که به دنبال شغل معامله گری در بلند مدت هستند، این است که: “به دنبال این نباشید که در کف یا سقف قیمتی، وارد معامله‌ای شوید و همه‌ سود بازار را از آن خود کنید، تنها به این که بتوانید بخش بزرگی از ادامه روند را بگیرید، راضی باشید.”

منبع: newtraderu

بیشتر بخوانید:

 

 

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟