بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۲۱ خرداد – سشن آمریکا

 تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد):

 

جفت ارز یورو دلار آمریکا EURUSD

معامله گران همچنان به تصمیمات بانک مرکزی اروپا و داده‌های تورم ایالات متحده برای جهت‌دهی به جفت ارز EURUSD توجه می‌کنند. این جفت ارز از بالاترین قیمت در ۱.۲۲۲۰ به ۱.۲۱۳۶ کاهش یافته است. در نمودار چهار ساعته قیمت تلاش می‌کند تا به بالای خط روند نزولی حرکت کند. با این حال هنوز زیر زیر ابر ایچی‌موکو و در فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶ درصد قرار دارد. همچنین به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه سقوط کرده است. بنابراین، این جفت ارز به احتمال زیاد سقوط خواهد کرد و معامله‌گران باید به سطح حمایت کلیدی بعدی در ۱.۲۱ توجه کنند.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۲۱ خرداد – سشن آمریکا

جفت ارز یورو پوند EURGBP

جفت ارز EURGBP امروز کاهش شدیدی پیدا کرد. این جفت ارز از بالاترین سطح دیروز در ۰.۸۶۴۲ به ۰.۸۵۷۰ رسید. در نمودار چهار ساعته، جفت ارز به سطح حمایت کلیدی ۰.۸۵۶۰ نزدیک شد که پایین‌ترین سطح از ۱۲ مه است. این جفت ارز همچنین کمی بالاتر از فیبوناچی اصلاحی ۶۱.۸ درصد حرکت می‌کند. همچنین زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۱۵ روزه است. اندیکاتور مقاومت نسبی (RSI) نیز به زیر خط روند صعودی حرکت کرده است. بنابراین، ممکن است این جفت ارز تا سطح حمایت بعدی در ۰.۸۵۶۰ سقوط کند.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۲۱ خرداد – سشن آمریکا

بیت‌کوین دلار آمریکا BTCUSD

امروز جفت ارز BTCUSD علی‌رغم نگرانی از مقررات کمی افزایش پیدا کرد. در نمودار چهارساعته، جفت ارز در روند نزولی قرار دارد، در حالی که میانگین های متحرک ۲۵ روزه و ۱۵ روزه یک کراس اوور صعودی ایجاد کرده‌اند. RSI نیز به ۵۸ رسیده است. بنابراین، اگر قیمت بتواند از مرز روند نزولی افزایش پیدا کند، بریک‌اوت صعودی تایید خواهد شد. در صورت رخ دادن این اتفاق، سطح کلیدی بعدی ۳۹ هزار دلار خواهد بود.

 

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۲۱ خرداد – سشن آمریکا

منبع: Fxstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟