بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۲۷ اسفند- سشن اروپا

 

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۲۷ اسفند- سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۲۷ اسفند – سشن اروپا
جفت ارز یورو دلار EURUSD

به نظر می‌رسد که سطح ۱.۱۱۲۶ یک مقاومت قوی علیه گاو‌ها باشد و چشم‌انداز جلسه معاملاتی امروز این است که این جفت ارز از حمایت ۱.۱۰۴۴ عبور کرده و به سمت آزمایش حمایت مهم بعدی در ۱۰۹۸۰ حرکت کند. با این حال، اگر گاوها بتوانند دوباره کنترل بازار را به دست آورند و بر مقاومت ۱.۱۱۲۶ غلیه کنند، به احتمال زیاد شاهد یک حرکت به سمت مقاومت بعدی در ۱.۱۲۳۱ خواهیم بود. یک تثبیت کوتاه مدت در حدود ۱.۱۰۴۴ تا ۱.۱۱۲۶ می‌تواند احتمال حرکت به بالای مقاومت را حفظ کند. در جلسه معاملاتی امروز، مهم‌ترین داده مربوط به داده‌های فروش خانه‌های موجود در ایالات متحده است.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۲۷ اسفند- سشن اروپا

جفت ارز دلار ین USDJPY

رالی این جفت ارز در زیر مقاومت ۱۱۸.۸۴ متوقف شده است. ممکن است بازار نیاز به کمی تثبیت پیش از ادامه حرکت صعودی داشته باشد. در زمان نوشتن این متن، این جفت ارز در محدود ۱۱۸.۱۹ تا ۱۱۸.۸۴ در حال تثبیت است، در صورتی که محدوده پایین شکسته شود، ممکن است شاهد یک حرکت اصلاحی عمیق تا حمایت ۱۱۷.۸۰ باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۲۷ اسفند- سشن اروپا

جفت ارز پوند دلار GBPUSD

این جفت ارز در محدوده ۱.۳۰۹۵ تا ۱.۳۱۹۱ در حال تثبیت است، زیرا گاوها نتوانستند بر مقاومت ۱.۳۱۹۱ غلبه کنند. سناریوی احتمالی برای جلسه معاملاتی امروز، یک حمله دیگر به سطح ذکر شده است و در صورتی که گاوها بتوانند با موفقیت این کار را انجام دهند، شاهد حرکتی به سمت مقاومت بعدی در ۱.۳۲۶۹ خواهیم بود. با این حال، در صورتی که خرس‌ها کنترل بازار را در دست بگیرند، ممکن است شاهد حرکتی نزولی تا حمایت ۱.۳۰۹۵ و به دنبال آن کاهش دیگر تا سطح ۱.۳۰۵۰ باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۲۷ اسفند- سشن اروپا

منبع: actionforex

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

 

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟