بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۹ تیر – سشن آمریکا

تکنیکال

 تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۳۰ ژوئن (۹ تیر):

پوند دلار آمریکا GBPUSD

جفت ارز GBPUSD به بالاترین سطح روز خود در ۱.۳۸۶۶ رسیده است که نسبتا بالاتر از کف این هفته در ۱.۳۸۱۳ است. در نمودار ساعتی، جفت ارز یک کانال نزولی تشکیل داده است که با رنگ قرمز مشخص است. اکنون در امتداد کران بالایی این کانال قرار دارد. این جفت ارز همچنین بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه قرار دارد و مکدی بالاتر از خط خنثی حرکت میکند. بنابراین ممکن است جفت ارز عقب نشینی کند و خرس‌ها قیمت را تا کران پایین کانال در ۱.۳۸۰۰ کاهش دهند. از طرف دیگر یک بریک اوت به بالای کران بالایی کانال می‌تواند قدرت را به خریداران بازگرداند. در این صورت هدف گاوها مقاومت ۱.۳۹ خواهد بود.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۹ تیر – سشن آمریکا

یورو دلار آمریکا EURUSD

جفت ارز EURUSD در نمودار ساعتی الگوی سقف دوقلو در ۱.۱۹۷۴ تشکیل داده است. این هفته قیمت به زیر خط گردن حرکت کردهاست و اکنون در قیمت ۱.۱۸۹۰ معامله می شود. این جفت ارز همچنین به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه رسیده و بین خطوط میانی و پایینی باندهای بولینگر قرار دارد. اندیکاتور DeMarker از سطح اشباع خرید ۰.۷۰ به ۰.۳۷۷ منتقل شده است. بنابراین ممکن است سقوط این جفت ارز تا حمایت بعدی در ۱.۱۸۴۷ ادامه داشته باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۹ تیر – سشن آمریکا

دلار آمریکا ین ژاپن USDJPY

پس از آمار قدرتمند مسکن و اطمینان تجاری ژاپن، USDJPY به سطح ۱۱۰.۴۷ کاهش یافت. در نمودار چهار ساعته، این جفت ارز بین کانال قرمز صعودی قرار دارد. همچنین زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۱۵ روزه است در حالی که دو خط مکدی به زیر خط خنثی حرکت کرده‌اند. بنابراین، ممکن است حرکت خرسی تا سطح ۱۱۰.۲۰ ادامه یابد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۹ تیر – سشن آمریکا

منبع: dukascopy

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟