بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 14 بهمن- سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 14 بهمن- سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 14 بهمن – سشن اروپا
جفت ارز یورو دلار EURUSD

تلاش قیمت در جفت ارز EURUSD برای شکست محدوده مقاومتی 1.1320 موفقیت آمیر نبود و یورو بخشی از رشد خود در برابر دلار را پس داد. در ساعات اولیه معاملاتی امروز این جفت ارز حوالی محدوده 1.130 معامله می‌شود. اگر خریداران مجددا وارد بازار شوند قیمت می‌توانند بار دیگر به محدوده مقاومتی گفته شده حمله کند و در صورت شکست تا محدوده مقاومتی بعدی یعنی محدوده 1.1362 رشد داشته باشد. اگر فروشندگان کنترل بازار را به دست بگیرند، در صورت شکست محدوده حمایتی 1.1287 قیمت می‌تواند تا محدوده حمایتی بعدی یعنی محدوده 1.1235 افت کند و حرکت اصلاحی به پایان رسد. امروز انتظار می‌رود حوالی جلسه بانک مرکزی اروپا و سخنرانی لاگارد نوسانات افزایش یابد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 14 بهمن- سشن اروپا

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 فوریه/14 بهمن
جفت ارز دلار ین USDJPY

تضعیف دلار در برابر ین در جفت ارز USDJPY ادامه داشت و این جفت ارز حوالی محدوده 114.42 معامله می‌شد. انتظار می‌رود روند نزولی ادامه داشته باشد و محدوده حمایتی 114 لمس شود. شکست محدوده گفته می‌تواند افت بیشتری را به همراه داشته باشد. در صورت رشد، اولین هدف قیمتی این جفت ارز محدوده 114.63 و سپس محدوده مقاومتی 115 خواهد بود.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 14 بهمن- سشن اروپا

جفت ارز پوند دلار GBPUSD

جفت ارز GBPUSD نتوانست بالاتر از محدوده مقاومتی 1.3571 تثبیت شود و در حال حاضر پایین‌تر از این محدوده معامله می‌شود. اگر فروشندگان کنترل بازار را به دست گیرند، حرکت اصلاحی می‌تواند تا محدوده حمایتی 1.3444 محدود باشد. اگر خریداران بتوانند مومنتوم کافی برای عبور از محدوده 1.3571 داشته باشند، این جفت ارز می‌تواند تا محدوده مقاومتی 1.3651 رشدی داشته باشد. جلسه بانک مرکزی انگلیس می‌تواند نوسانات را در این جفت ارز افزایش دهد مخصوصا به این دلیل که این بانک قصد دارد نرخ بهره را 0.25% افزایش دهد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 14 بهمن- سشن اروپا

منبع: DeltaStock

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟