بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 2 تیر – سشن اروپا

تحلیل تکنیکال

جفت ارز یورو دلار EURUSD

جفت ارز EURUSD پس از تستیفای پاول کمی پایین‌تر از 1.1925 قرار گرفت. در تایم فریم 4 ساعته این جفت ارز حوالی محدوده فیبوناچی اصلاحی 61.8% معامله می‌شود. همچنین این جفت ارز پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی 25 و 15 قرار گرفته است. خط سیگنال در اندیکاتور مکدی، هیستوگرام را کراس‌اور کرده و اندیکاتور RSI شروع به حرکت به سمت بالا کرده است. بنابراین احتمالا این جفت ارز تا محدوده فیبوناچی 50% یا 1.1987 رشد خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 2 تیر – سشن اروپا

نمودار 4 ساعته EURUSD

جفت ارز پوند دلار GBPUSD

جفت ارز GBPUSD بالاتر از محدوده 1.3913 قرار دارد. کف قیمتی این هفته محدوده 1.3785 است که قیمت در حال حاضر بالاتر از آن معامله می‌شود. در تایم فریم 4 ساعته قیمت بین فیبوناچی اصلاحی 38.2% و 50% و همچنین کمی پایین‌تر از میانگین‌های متحرک کوتاه مدت و بلند مدت قرار گرفته است. همچنین اندیکاتور مکدی و RSI به رشد خوب ادامه می‌دهند. این جفت ارز احتمالا مومنتوم صعودی خود را تا پیش از جلسه بانک مرکزی انگلیس ادامه خواهد داد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 2 تیر – سشن اروپا

نمودار 4 ساعته GU

بیت کوین دلار BTCUSD

روز سه‌شنبه بیت کوین افت شدیدی را تجربه کرد. برای اولین بار در چند ماه اخیر بیت کوین حمایت 30 هزار دلار را شکست. البته هجوم خریداران موجب شد این رمزارز بالاتر از سطح حمایت کلیدی خود قرار گیرد. بیت کوین پایین‌تر از میانگین‌های متحرک 25 و 15 و همچنین پایین‌تر از سطح 23.6% فیبوناچی اصلاحی قرار گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد الگوی کف دو قلویی در این رمزارز شکل گرفته باشد. اگر قیمت بتواند محدوده 28296 را بشکند روند نزولی این رمزارز اعتبار بیشتری خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 2 تیر – سشن اروپا

نمودار 4 ساعته GBPUSD

منبع: fxstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟