بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 28 خرداد – سشن اروپا

 تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 18 ژوئن (28 خرداد):
جفت ارز دلار آمریکا ین USDJPY

جفت ارز USDJPY از سقف روز گذشته (110.83) تا 110.20 ریزش داشته است. قیمت زیر خط روند بالایی کانال نزولی و در محدوده میانگین متحرک نمایی 15 و 25 قرار دارد. در اندیکاتور مکدی خط سیگنال و هیستوگرام کراس‌اور نزولی داشتند. همچنین این جفت ارز در حال تشکیل الگوی سر و شانه است. بنابراین احتمالا USDJPY ریزش خود را تا خط روند پایینی کانال یعنی محدوده 109.66 ادامه خواهد داد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 28 خرداد - سشن اروپا

جفت ارز یورو دلار آمریکا EURUSD

قوی شدن دلار ریزش جفت ارز EURUSD تا محدوده 1.1890 را در پی داشت. این محدوده پایین‌ترین سطح از ماه آوریل است. در تایم فریم 4 ساعته این محدوده هم هم سطح محدوده 61.8% فیبوناچی اصلاحی است. جفت ارز EURUSD پایین‌تر از میانگین‌های متحرک کوتاه مدت و بلند مدت حرکت می‌کند و اوسیلاتور Awesome نیز پایین‌تر از خط خنثی قرار گرفته است. اندیکاتور RSI به منقطه اشباع فروش 22 رسیده است. امروز پیش‌بینی می‌شود این جفت ارز رشدی را داشته باشد چرا که سرمایه گذاران تلاش می‌کنند از کف قیمتی وارد معامله خرید شوند.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 28 خرداد - سشن اروپا

جفت ارز GBPUSD

این جفت ارز تا محدوده 1.3894 کاهش یافته که دقیقا هم راستا با محدوده 61.8% فیبوناچی اصلاحی است. همچنین این محدوده پایین‌ترین سطح از ماه آوریل است. GBPUSD اندکی رشد تا سطح 1.3930 داشت یا این حال پایین‌تر از میانگین‌های متحرک 15 و 25 نوسان می‌کند و RSI نیز به منقطه اشباع فروش 30 رسیده است. مثل جفت ارز EURUSD احتمالا این جفت ارز کمی افزایش یابد و سپس روند نزولی را ادامه دهد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 28 خرداد - سشن اروپا

منبع: fxstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟