بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 29 بهمن- سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 29 بهمن- سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 29 بهمن – سشن اروپا
جفت ارز دلار نیوزیلند دلار آمریکا NZDUSD

احتمال این که بانک مرکزی نیوزیلند در هفته آینده نرخ بهره را افزایش دهد وجود دارد. به همین دلیل دلار نیوزیلند همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.

قیمت حوالی میانگین متحرک 30 روزه در محدوده 0.6730 تحت فشار قرار گرفته است. با این حال حمایت قوی در محدوده 0.6590 قرار دارد که می‌تواند منجر به بازگشت احتمالی این جفت ارز شود.

شکست محدوده 0.6690 به سمت بالا می‌تواند نشانه امیدوار کننده‌ای باشد که آخرین مانع برای رشد بیشتر این جفت ارز محدوده 0.6730 خواهد بود. این جفت ارز در صورت رالی بیشتر می‌تواند به سقف قیمتی ماه ژانویه یعنی محدوده 0.6890 برسد. هر چند در همین حین اندیکاتور RSI به منقطه اشباع خرید نزدیک می‌شود که می‌تواند منجر به پولبک قیمت به سمت محدوده 0.6660 شود.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 29 بهمن- سشن اروپا

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 18 فوریه/29 بهمن
جفت ارز یورو دلار EURUSD

روز گذشته جفت ارز EURUSD پایین‌تر از محدوده مقاومتی 1.1370 کار خود را به پایان برد اما امروز این محدوده را بار دیگر تست کرد. تایید شکست این محدوده می‌تواند منجر شود محدوده روانی 1.14 بار دیگر لمس شود. در صورتی که فروشندگان بر بازار غالب شوند، احتمال تست محدوده‌های حمایتی 1.1330 و 1.1268 وجود دارند. امروز مهم‌ترین داده در تقویم اقتصادی امروز فروش خانه‌های موجود آمریکا است.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 29 بهمن- سشن اروپا

جفت ارز دلار ین USDJPY

روز گذشته جفت ارز USDJPY به محدوده حمایتی 114.75 نزدیک شد اما امروز دلار توانست کمی از افت خود در برابر ین را جبران کند. در حال حاضر این جفت ارز به سمت تست محدوده مقاومتی 115.26 حرکت می‌کند. در صورتی که این جفت ارز بتواند محدوده از این محدوده مقاومتی عبور کند، بار دیگر وارد محدوده رنج قیمتی 115.26 و 115.70 می‌شویم. در صورتی که از این محدوده مقاومتی قیمت بازگشتی داشته باشد، اولین محدوده حمایتی 114.97 خواهد بود.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 29 بهمن- سشن اروپا

منبع: DeltaStock و Orbex

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟