مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل روزانه فارکس 12 نوامبر

سنتیمنت روزانه

تحلیل روزانه فارکس 12 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 12 نوامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  •  افزایش آمار مبتلایان به امید واکسن غلبه کرد و دلار افزایش یافت.
  • بانکداران بانک‌های مرکزی تحت نظر.

حال و هوای بازار کمی تلخ شده و بازار سهام تحت فشار قرار گرفته است. از طرف دیگر شاهد رشد دلار هستیم. نگرانی‌ها در مورد انتشار ویروس بر امیدها به واکسن غلبه کرده است. آمار مدعیان بیکاری و تورم آمریکا همچنین یک پنل شامل سخنرانی پاول، لاگارد و بیلی توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب خواهد کرد.

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به بیش از ۱۴۴ هزار نفر رسید و برای اولین بار افراد بستری شده در بیمارستان‌ها از ۶۵ هزار نفر عبور کرد. با بدتر شدن موج زمستان کرونا، مرگ و میرها نیز در حال افزایش است. در همین حال ایتالیا تحت فشار قرار گرفته تا یک قرنطینه سراسری در کشور اجرا کند. تعداد مبتلایان در آلمان تقریبا ثابت شده است اما مرگ و میر در حال افزایش است.

واکسن: احتمالا در اوایل هفته آینده مدرنا نیز به فایزر بپیوندد و نتایج فاز سه آزمایش واکسن کرونا را اعلام کند. آنتونی فاوسی، اپیدمیولوژیست برتر آمریکایی گفت که اگر مدرنا نتواند گزارش موفقی ارائه کند تعجب خواهد کرد چرا که هر دو شرکت از فناوری mRNA‌مشابه استفاده کرده بودند. در اوایل این هفته فایزر اعلام کرد که واکسن تولیدی توسط این شرکت اثربخشی ۹۰ درصد دارد. گفتنی است دو شرکت جانسون اند جانسون و آسترازنکا نیز از رویکرد مشابهی پیروی می‌کنند.

انتخابات آمریکا: جو بایدن رئیس ستاد خود را انتخاب کرد تا کار را برای انتخاب قدرت انجام دهد. ترامپ اما با توییت «ما پیروز خواهیم شد» از پذیرفتن شکست خودداری کرد. ایالت جورجیا بازشماری آرا به شیوه دستی را آغاز می‌کند اما کارشناسان انتظار تغییر ندارند. ترامپ برای پیروزی باید رای چند ایالت دیگر را نیز بازگرداند.

سرمایه‌گذاران (و البته سیاستمداران) بر رای گیری ماه ژانویه در ایالت جورجیا متمرکز شده‌اند که تکلیف دو صندلی سنا و کنترل سنا را مشخص می‌کند.

برگزیت: به نظر می‌رسد مذاکره‌کنندگان اتحادیه اروپا و انگلیس ضرب العجل ۱۵ نوامبر را از دست خواهد داد. شیلات، کمک‌های دولتی و تجارت حول ایرلند از موضوعات مناقشه آمیز است.

انگلستان: تولید ناخالص داخلی در سه ماهه سوم ۱۵.۵ درصد رشد کرد که کمی کمتر از تخمین‌ها بود. انگلیس تحت قرنطینه است اما میزان مبتلایان ثابت شده است. مرگ و میر از ۵۰ هزار نفر عبور کرده است.

امروز آمار تورم آمریکا در ماه اکتبر منتشر می‌شود. طبق روند ماه‌های گذشته احتمالا تورم نسبتا کمی را شاهد خواهیم بود. آمار مدعیان بیکاری نیز منتشر خواهد شد که انتظار کاهش را داریم.

امروز کریستین لاگارد از ECB، جروم پاول از FED و اندرو بیلی از BOE، در یک همایش گرد هم خواهند آمد. نظرات آنها در مورد محرک‌های مالی می‌تواند بازار را حرکت دهد.

رمز ارزها از صعود بیت کوین به ۱۶ هزار دلار استفاده کرده و در حال رشد هستند.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

 

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟