مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل روزانه فارکس 17 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 13 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 17 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 17 نوامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  •  محدودیت‌های کرونا باعث کاهش خوش‌بینی به واکسن شد
  • آمار خرده فروشی
  • برگزیت

بازارها از اوج خود پایین آمدند و دلار در حال یافتن جایگاه خودش است چراکه محدودیت‌های جدید در ایالات مختلف امریکا با خوش‌بینین ناشی از موفقیت دوم واکسن کرونا مقابله می‌کند. خوش بینی در مورد برگزیت باعث افزایش پوند شده است. آمار خرده فروشی مورد توجه قرار دارد.

محدودیت‌های کرونا در آمریکا: ایالت کالیفرنیا دوباره به حالت اضطراری بازگشت. همچنین آیووا و نیوجرسی نیز محدودیت‌های جدیدی برای جلوگیری از گسترش کرونا اتخاذ کردند. روز دوشنبه حدود ۱۴۸ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شد و آمار افراد بستری شده به ۷۳ هزار مورد رسید که رکوردی جدید است.

دلار امریکا پس از فشار دیروز اکنون در حال افزایش است و معاملات آتی S&P 500 نیز در حال کاهش است. سهام مدرنا پس از اینکه اعلام کرد واکسن این شرکت تاثیرگذاری ۹۴.۵ درصدی دارد، اوج گرفت. علاوه‌براین دوزهای ایمن سازی این شرکت برخلاف واکسن فایزر می‌تواند برای مدت طولانی‌تری در دمای بالا مقاومت کند. هر دو دارو از رویه جدید mRNA استفاده می‌کنند که توسط چند شرکت دیگر نیز در حال استفاده است.

برگزیت: مایکل مارتین، نخست وزیر ایرلند گفت که احتمال توافق وجود دارد اما وی مطمئن نیست که بوریس جانسون نیز آماده این توافق باشد. روزنامه سان گزارش داد که ممکن است توافق به زودی انجام شود. در پاسخ به این خبر GBP/USD موقتا افزایش پیدا کرد. گفتگوها پیش از کنفرانس ویدیویی رهبر اتحادیه اروپا در روز پنجشنبه ادامه دارد.

آمار خرده فروشی آمریکا در ماه اکتبر امروز منتشر می‌شود. انتظار می‌رود این آمار رشد ۰.۵ درصدی داشته باشد که در مقایسه با جهش ۱.۹ درصدی در ماه سپتامبر، سرعتی نسبتا متوسط است. مصرف کنندگان در آمریکا قسمت اعظم اقتصاد این کشور را شامل می‌شوند.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو امروز صحبت خواهد کرد. اگر بانک مرکزی بخواهد طرح خرید اوراق خزانه خود را گسترش دهد، ممکن است نکاتی در این سخنرانی وجود داشته باشد. همچنین بانک فدرال تصمیم خود را در مورد نرخ بهره بیشتر باز خواهد کرد. پاول احتمالا از نمایندگان مجلس برای اقدامات بیشتر درخواست خواهد کرد.

رئیس جمهور منتخب، جو بایدن در میان افزایش موارد ابتلا به کرونا خواستار ارائه یک بسته محرک مالی شد. با این حال، مقامات مشغول برگزاری دور دوم انتخابات مجلس سنا هستند که قرار است در ژانویه برگزار شده و تکلیف مجلس سنا را مشخص کند.

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در دستیابی به توافق با رهبران منطقه یورو درباره محدودیت‌های شدیدتر برای مهار کرونا ناتوان بود. اتریش سه هفته قرنطینه ملی اعلام کرد و سوئد نیز محدودیت‌های جدیدی ایجاد کرد.

بیت کوین همچنان در حال افزایش است و به نزدیکی ۱۷ هزار دلار رسیده است. تحلیلگران سیتی بانک هدف ۳۱۸ هزار دلار را تعیین کرده‌اند.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟