بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل روزانه فارکس 27 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 13 نوامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 27 نوامبر: تحلیل اخبار و داده‌های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی
  •  کاهش دلار در جمعه سیاه
  • برگزیت و تحولات واکسن تحت نظر

درحالی که برخی از معامله‌گران آمریکایی قرار است از تعطیلات روز شکرگزاری بازگردند، بازارها صعود کردند و دلار کاهش یافت. خوش‌بینی در مورد واکسن و انتقال قدرت در آمریکا بیش از افزایش موارد ابتلا به کرونا و عدم اطمینان برگزیت است.

رئیس‌جمهور دونالد ترامپ گفت اگر جو بایدن توسط الکترال کالج انتخاب شود کاخ سفید را ترک خواهد کرد. اگرچه وی در کنار آن ادعای تقلب در انتخابات را نیز مطرح کرد اما این حرفش باعث آرامش بیشتر بازارها شده است.

موارد ابتلا به کرونا با سرعت بیشتری در حال افزایش است و به خاطر مسافرت مردم در تعطیلات بیشتر نیز خواهد شد. موارد بستری شده در بیمارستان به بالای ۹۰ هزار نفر رسیده است.

واکسن: تردید‌ها در مورد طرح ایمن‌سازی آسترازنکا برجسته‌تر شده است. با این وجود، انگلستان قصد دارد واکسن را تایید کند. منتظر اطلاعات تکمیلی هستیم. مسئولین آمریکایی حوزه سلامت درحال بررسی واکسن‌های مختلف برای تایید آنها هستند.

یورو/دلار آمریکا در حال افزایش است در حالی که آلمان در تغییر روند مبتلایان به کرونا ناکام بوده است و موارد ابتلا در این کشور به یک میلیون نفر رسیده است. قرنطینه در این کشور تا ۲۰ دسامبر تمدید شد. فابیو پانتا، یکی از اعضای بانک مرکزی اروپا گفت که محرک‌ها کافی نبوده است. بانک مرکزی اروپا قرار است ماه آینده در مورد تمدید و گسترش طرح خرید اوراق قرضه خود تصمیم‌گیری کند.

تحلیل روزانه فارکس 27 نوامبربرگزیت: میشل بارنیه، مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا برای مذاکرات به لندن سفر می‌کند. اگرچه این سفر یک نشانه مثبت است اما اختلافات در مورد شیلات و حاکمیت همچنان پابرجاست. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که مذاکرات «کاملا گیر کرده» است. احتمالا امروز اخبار بیشتری خواهیم شنید. GBP/USD زیر ۱.۳۴ معامله می‌شود.

سود صنعتی چین در ماه اکتبر ۲۸.۲ درصد جهش داشته است. در ماه سپتامبر شاهد جهش ۱۰.۱ درصد بودیم. این آمار به خوبی از بازارها حمایت کردند.

طلا همچنان پایین نوسان می‌کند اما هنوز به زیر ۱۸۰۰ دلار نرفته است. نفت WTI حوالی ۴۵ دلار معامله می‌شود.

رمز ارزها پس از اصلاح، بار دیگر در حال افزایش هستند. بیت کوین بالای ۱۷ هزار دلار معامله می‌شود.

بازارهای ایالات متحده امروز سال ۱۸:۰۰ به وقت گرینویچ یعنی سه ساعت زودتر از حد معمول بسته خواهد شد.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟