بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه: آنچه در بازار امروز سه‌شنبه 20 اکتبر باید زیر نظر بگیرید

سنتیمنت روزانه

برای یادگیری معامله بر اساس سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

کلید معامله بر اساس سنتیمنت تازه

معامله بر اساس سنتیمنت در فارکس: چند مثال

آموزش استراتژیهای معامله بر اساس اخبار در فارکس

استراتژی برنده –معامله بر اساس اخبار

با افزایش امید به تصویب محرک مالی، دلار کاهش یافت.

اخبار برگزیت و آمار مبتلایان به کرونا تحت نظر

پس از یک روز نزولی در روز دوشنبه، امروز بازار سهام به ثبات رسیده است و دلار به عنوان دارایی امن کاهش داشته است. این روحیه مثبت ریسک پذیری به خاطر اخباری مبنی بر پیشرفت مقامات آمریکایی برای رسیدن به توافق بر سر بسته محرک مالی ایجاد شده است. در مورد برگزیت، انگلیس هنوز خواهان امتیازات بیشتر از اتحادیه اروپا است. آمار مربوط به مسکن و همینطور اخبار سیاسی مربوط به مناظره انتخاباتی آمریکا محورهای مورد توجه بازار در روز جاری است.

محرک‌های مالی: گفته می‌شود نانسی پلوسی و استیون منوچین، اختلافات خود را پس از برقراری تماس طولانی مدت در روز گذشته کمی کاهش دادند اگرچه هنوز اختلافاتی وجود دارد. همچنین هر لایحه‌ای باید توسط سناتورهای جمهوری‌خواه نیز تایید شود. سناتورهایی که بیشتر مایل به تصویب یک محرک مالی کوچک هستند.

پلوسی اعلام کرده است که روز سه‌شنبه مهلت پایانی برای تصویب محرک مالی است. اخباری که از طرف ترامپ و سایر مسئولین به گوش بازار رسیده باعث رشد بازارها شده است. طلا نیز در انتظار تایید اخبار مربوط به محرک مالی، در سطح ۱۹۰۰ دلار ایستاده است.

انتخابات: رئیس جمهوری همچنان سه هفته قبل از رای‌گیری نهایی از جو بایدن عقب است. طبق نظرسنجی RealClearPolitics معاون اوباما با ۸.۹ درصد پیشتاز است.

برگزیت: اتحادیه اروپا و انگلیس همچنان در تماس هستند اما هنوز به صورت رسمی مذاکرات را از سر نگرفته‌اند. لندن می‌خواهد بروکسل قبل از توافق برای تشدید مذاکرات، امتیازات بیشتری ارائه کند. GBP / USD دوباره از سطح ۱.۳۰ به عقب برگشت.

بوریس جانسون در پی افزایش آمار مبتلایان به کرونا و درگیری با مقامات محلی، قرار است محدودیت‌هایی را در منطقه منچستر اعلام کند. ولز اعلام کرد که قرنطینه سختگیرانه‌تری را اعلام خواهد کرد درحالیکه لندن همچنان محدودیت‌های نسبتا آزادتری وضع کرده است.

ویروس در قاره سبز در جریان است و چندین کشور و منطقه محدودیت‌های بیشتری را اعلام کرده‌اند. مقامات بلژیک نسبت به «سونامی» کرونا هشدار دادند. کریستین لاگارد، هشداد داد که افزایش آمار مبتلایان می‌تواند بهبود اقتصادی را متوقف کند. EUR / USD اکنون بیش از آنکه به اخبار ویروس واکنش نشان بدهد، به اخبار محرک آمریکا واکنش می‌دهد.

واکسن: مدرنا گفت که نتایج موقت آزمایش ایمن سازی فاز ۳ خود را در ماه نوامبر ارائه می دهد و سپس از اداره غذا و داروی آمریکا درخواست تاییدیه می‌کند. همچنین Pfizer نیز قرار است در همان زمان نتایج خود را منتشر کند.

تقویم اقتصادی آمریکا امروز مجوزهای ساختمانی صادر شده و آمار خانه‌های تازه‌ساز امریکا را در خود جای داده است. همچنین جان ویلیامز از فدرال رزرو امروز صحبت خواهد کرد.

قیمت نفت ثابت شده و WTI کمی بالاتر از ۴۰ دلار معامله می‌شود.

رمزارزها به تدریج افزایش پیدا می‌کنند. بیت کوین بالای ۱۱۷۰۰ قرار گرفته است.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟