بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 12 آوریل

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 12 آوریل: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • دلار این هفته شلوغ را نسبتا پرقدرت شروع کرد
  • ترس از تورم و ویروس همچنان ادامه دارد

بازارها هفته را لحن خفیفی از ریسک‌گریزی شروع کردند. در همین حال دلار و ین افزایش یافته و سهام افت کردند. پاول در مصاحبه خود تعهد فدرال رزرو را برای حمایت از اقتصاد تکرار کرد. در همین حال نگرانی‌ها از تورم در حال افزایش است. از طرف دیگر نگرانی از ویروس نیز ادامه دارد.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت که اقتصاد در «نقطه‌ای از انعطاف‌پذیری» قرار دارد که می‌تواند رشد اقتصادی را به شکل قابل ملاحظه‌ای تسریع کند. وی تکرار کرد که فدرال رزرو می‌خواهد متوسط تورم برای مدتی بیش از دو درصد باقی بماند اما از کنترل خارج نشود.

پاول این سخنان را در حالی ایراد کرد که قیمت‌های تولید کننده در ماه مارس بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌ها رشد داشتند و این رشد فراتر از «اثرات پایه» مربوط به شیوع کرونا در سال گذشته بود. ریچارد کلاریدا، معاون پاول نیز گفت که اگر تورم در اواسط سال تا پایان سال ادامه یابد، نشانه‌ای از تثبیت تورم است. در همین حال روز سه‌شنبه داده‌های تورمی منتشر می‌شوند که بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت.

افزایش دلار موجب آن شد که جفت ارز EURUSD به زیر ۱.۱۹ و GBPUSD به زیر ۱.۳۷ کاهش یابد. طلا نیز در زیر سطح ۱۷۴۰ دلار قرار دارد.

ویروس: ایالات متحده همچنان به سرعت در حال واکسینه کردن جمعیت است و تاکنون حدود ۳۵ درصد از جمعیت این کشور حداقل یک دوز از واکسن را دریافت کرده‌اند. اما در عین حال افزایش موارد ابتلا به کرونا در برخی ایالت‌ها در حال افزایش است. در اروپا نیز میزان مبتلایان همچنان بالا است. در انگلستان اما فروشگاه‌ها، بارها و سالن‌های بدن‌سازی روز دوشنبه باز خواهند شد.

واکسن: مطالعاتی در اسرائیل نشان می‌دهد که نوع آفریقای جنوبی کرونا نسبت به واکسن کرونای فایزر مقاوم است. چین نیز پس از آنکه یکی از واکسن‌هایش از اثربخشی خوبی برخوردار نشد، اقدام به بازطراحی این واکسن کرد.

خاورمیانه: حمله سایبری به سایت هسته‌ای ایران در نطنز احتمالا ماه‌ها تلاش برای غنی‌سازی اورانیوم را به تعویق خواهد انداخت. اسرائیل به عنوان مقصر این اتفاق شناخته شده است. قیمت نفت تاکنون تاثیری از این اتفاق نپذیرفته است.

رمزارزها: ریپل با ادامه افزایش خود به سطح ۱.۵۰ دلار رسید. اتریوم در حدود ۲۱۵۰ معامله می‌شود و بیت کوین پس از یک آخر هفته طوفانی اکنون حوالی ۶۰ هزار دلار معامله می‌شود.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟