مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 12 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 12 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 12 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 12 فوریه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • رشد دلار به دلیل افزایش بازدهی اوراق قرضه
  • شاخص تمایلات مصرف کنندگان در کانون توجه سرمایه‌گذاران

بازارها به دلیل تعطیلات در آسیا و انتظارات سرمایه‌گذاران برای اخبار در مورد بسته محرک مالی در فضای نسبتا آرامی به سر می‌برند. بازدهی اوراق قرضه کمی افزایش داشت و این امر سبب شد دلار نیز کمی بهبود یابد. شاخص تمایلات مصرف‌کنندگان (Consumer Sentiment) آمریکا و اخبار در مورد واکسن‌ها در مرکز توجه هستند.

بازار سهام آمریکا کمی رشد داشت و شاخص نزدک (Nasdaq) سقف جدیدی تشکیل داد. جا به جایی سرمایه‌گذاران از بازار اوراق به بازار سهام موجب شد، بازدهی اوراق افزایش یابد و دلار نیز رشد کند. جفت ارز EURUSD حوالی 1.21 معامله می‌شود در حالی که جفت ارز GBPUSD پایین‌تر از 1.38 قرار گرفته است. تعطیلات در چین و برخی از کشورهای آسیایی موجب شده حجم معاملات کمی کاهش یابد.

داده آمریکا: آمار مدعیان بیکاری بعد از این که چند هفته امیدوار کننده اعلام شده بود اما این هفته افزایش یافت و به 793 هزار نفر رسید. آخرین داده مهم برای این هفته شاخص تمایلات مصرف‌کنندگان دانشگاه میشیگان برای ماه فوریه است.

دادگاه استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، هنوز ادامه دارد. همین موضوع باعث شده ییش‌نویس لایحه بسته محرک کمی طول بکشد. به نظر می‌رسد مذاکرات در مورد جزئیات چک‌های محرک مهم‌ترین موضوع مورد بحث بین دموکرات‌های میانه‌رو و لیبرال باشد.

طلا که اوایل هفته حدودا 1850 دلار معامله می‌شد، کمی افت کرد و حوالی 1820 دلار معامله می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود با اعلام شدن تولید ناخالص داخلی (GDP) سه ماهه چهارم انگلیس، نوسانات در جفت ارز GBPUSD افزایش یابد. انتظار می‌رود این داده رشد نسبی را برای این سه ماهه نشان دهد.

انگلیس و آمریکا سرعت واکسیناسیون را افزایش داده‌اند. انگلیس امیدوار است شرکت AstraZeneca’s بتواند ظرفیت تولیدش را افزایش دهد. داده‌ها از اسرائیل، که در زمینه واکسیناسیون پیشتاز است، نشان می‌دهد واکسن در جلوگیری از تشدید بیماری بسیار موثر است. هارکر از بانک مرکزی آمریکا اظهار کرد که تا زمانی که واکسیناسیون انجام نشود، اقتصاد آمریکا متلاطم خواهد بود.

رمز ارزها: بیت‌کوین حوالی 47 هزار دلار، اتریوم حوالی 1700 دلار و XRP بالاتر از 0.50 دلار معامله می‌شوند. Dogecoin کمی از سقف قیمتی خودش فاصله گرفته است.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟