مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 12 مارس

تحلیل روزانه فارکس و بازار جهانی

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 12 مارس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 12 مارس: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • افزایش بازده اوراق و دلار پس از امضای بسته محرک مالی توسط بایدن
  • طلا تحت فشار فروش
  • داده‌های مصرف کنندگان آمریکا در کانون توجهات

دلار مجددا همگام با بازده اوراق رو به افزایش است و بازار سهام با افتی مواجه شده‌اند. طلا و بیت کوین در سقف هفتگی با فشار فروش همراه شدند. داده‌های مصرف کنندگان آمریکا و آمار اشتغال کانادا در کانون توجهات هستند.

بسته محرک مالی: جو بایدن بسته محرک 1.9 تریلیون دلاری را امضا کرد و تعهد داد که از منابع مالی استفاده خواهد کرد تا بتواند برای هر شهروند آمریکایی تا ماه می واکسن تهیه کند. بازار سهام آمریکا روز پنج‌شنبه رشدی داشت اما امروز کمی افت کرده است. چک‌های محرک برای شهروندان آمریکایی ارسال شدند. بازده اوراق قرضه مجددا افزایش یافتند. (بازده اوراق 10 ساله به 1.60% رسیده است)

با افزایش بازدهی اوراق، طلا با افتی مواجه شد و در حال حاضر بالاتر از 1700 دلار معامله می‌شود.

داده‌های آمریکا: آمار مدعیان بیکاری آمریکا 712 هزار نفر و بهتر از پیش‌بینی‌ها (730 هزار نفر) اعلام شد. شاخص تمایلات مصرف کنندگان (Consumer Sentiment) دانشگاه میشیگان برای ماه مارس امروز منتشر می‌شود و انتظار می‌رود نسبت به عدد قبلی (76.8) بیشتر اعلام شود.

بعد از این که بانک مرکزی اروپا (ECB) اعلام کرد  برنامه خرید اوراق خود را افزایش می‌دهد و در فصل دوم سرعت خرید را بیشتر می‌کند، جفت ارز EURUSD حوالی 1.1950 با فشار فروشی همراه شد. از طرف دیگر بانک مرکزی اعلام کرد که این برنامه تا مارس سال 2022 ادامه دارد و قرار نیست این برنامه را تمدید کند و یا حجم برنامه را از 1.85 تریلیون یورو بیشتر کند.

واکسن: شرکت داروسازی AstraZeneca به دلیل نگرانی‌ها از ایجاد لخته خون مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته است. در حالی که برخی کشورها در اتحادیه اروپا سرعت واکسیناسیون را افزایش می‌دهند برخی دیگر از کشورها توزیع واکسن را موقتا ممنوع کردند. از لحاظ واکسیناسیون، کشورهای اروپایی نسبت به آمریکا و انگلیس عقب هستند. ناظران اتحادیه اروپا واکسن Johnson & Johnson را تایید کردند که خبر مثبتی برای این اتحادیه محسوب می‌شود.

جفت ارز GBPUSD حوالی 1.3950 معامله می‌شود. تولید ناخالص داخلی (GDP) انگلیس بهتر از پیش‌بینی‌ها (%4.9-) و %2.9- اعلام شد. در اوایل سال جاری انگلیس در قرنطینه شدیدی بود. آزمایشات واکسن Novavax اثرگذاری 96.4% را نشان داده است.

پیش‌بینی می‌شود امروز داده اشتغال کانادا رشد خوبی را نشان دهد. 212800 نفر در این کشور در ماه ژانویه شغل خود را از دست دادند. جفت ارز USDCAD حوالی 1.2550 معامله می‌شود.

بیت کوین پایین‌تر از 57 هزار دلار و اتریوم پایین‌تر از 1800 دلار معامله می‌شوند.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟