مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 15 آوریل

تحلیل روزانه فارکستحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 15 آوریل: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

انتظار داریم امروز شاخص خرده فروشی (retail sales) در آمریکا بسیار خوب اعلام شود. از جمله دلایل برای رشد این شاخص را می‌توان چک‌های محرکی که به شهروندان ارسال شده است دانست. البته بنظر می‌رسد بسیاری از اخبار مثبت در مورد تورم و رشد اقتصادی آمریکا از قبل در قیمت لحاظ شده‌اند. همینطور بازده اوراق قرضه نیز نوسانات شدیدی نداشته است، از این جهت ممکن است با انتشار خبر خرده فروشی تاثیر محدودی را در دلار آمریکا شاهد باشیم. انتشار خوب داده‌های آمریکا می‌تواند تقاضا برای ارزهای کشورهای G10 را افزایش دهد.

دلار آمریکا: به دنبال نشانه‌هایی که نشان دهد اخبار مثبت از قبل در قیمت دلار لحاظ شده‌اند

گزارش 6 ماهه وزارت خزانه داری آمریکا ممکن است در چند روز آینده منتشر شود. پیش‌بینی می‌کنیم در سال 2020 کشورهای تایلند و تایوان به لیست کشورهایی که ارز خود را دست کاری می‌کنند، اضافه شوند. رئیس جدید بانک مرکزی ترکیه اعلام کرد فعلا خبری از تغییر سیاست‌ها یا کاهش نرخ بهره زودتر از موعد نخواهد بود. در سمت دیگر روبل روسیه به دلیل تحریم‌های جدیدی که آمریکا قرار است بر این کشور اعمال کند نسبت به دیگر ارزها عملکرد ضعیف‌تری داشت. این تحریم‌ها شامل افزایش محدودیت‌ها برای بانک‌های آمریکایی برای معامله اوراق کشور روسیه می‌شود.

یورو: در مسیر بهبود موقتی

جفت ارز EURUSD حوالی سطح روانی 1.20 معامله می‌شود. اگر امروز دلایل بیشتری از تضعیف دلار را شاهد باشیم (مثلا آمار خرده فروشی ضعیف اعلام شود) احتمالا این جفت ارز رشد خواهد کرد.

همچنین بر اساس مدل‌های ارزش مالی منصفانه کوتاه مدت ما، جفت ارز EURUSD در حال حاضر 2% پایین‌تر از ارزش خود معامله می‌شود

پوند انگلیس: رو به بهبود

به نظر می‌رسد ضعف پوند در برابر یورو در حال کاهش است. جفت ارز EURGBP کمی پایین‌تر از 0.8700 معامله می‌شود. انتظار داریم در این فصل این جفت ارز به 0.85 برسد.

منبع: ING

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟