بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 15 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 3 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 15 دسامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 15 دسامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • رشد طلا به دلیل خوش‌بینی به تصویب بسته محرک آمریکا
  • فاصله گرفتن دلار از سقف‌های پیشین
  • اخبار برگزیت و واکسن کرونا در کانون توجه

دلار بعد از این‌ که در ساعات پایانی روز دوشنبه اندکی رشد داشت، در حالت متعادل به کار خود ادامه می‌دهد. اما در بازار سهام شاهد کمی افت بودیم. بایدن به طور رسمی رئیس‌جمهور آمریکا معرفی شد اما سرمایه‌گذاران همچنان منتظر اخبار در مورد بسته محرک مالی آمریکا و مذاکرات برگزیت هستند و اقدامات قرنطینه‌ای و پیشرفت‌ها در زمینه واکسن کرونا را زیر نظر دارند.

بسته محرک مالی آمریکا: سناتور میچ مک کانل، رئیس اکثریت سنا،در سخنانی اذعان کرده که وقت آن رسیده که بر سر بسته محرک به توافق جمعی برسیم. نانسی پلوسی، سخنگوی کاخ سفید، در صحبتی که با استیون منوچن، رئیس خزانه‌داری ایالات متحده امریکا، داشته بیان کرده که مشکلات باقی مانده را می‌توان به سرعت حل کرد. این خوش‌بینی‌ها باعث افزایش قیمت طلا شد. کالج الکترال رسما اعلام کرد که جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده است.

برگزیت: مذاکرات در بروکسل همچنان ادامه دارد و دو طرف خیلی محتاطانه در مورد خوش‌بینی‌ها به وجود آمده صحبت می‌کنند. طبق گزارشات، میشل بارنیر، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا، به نمایندگان اتحادیه اروپا گفته است که احتمال رسیدن به توافق “بسیار پایین” است. 16 روز دیگر ضرب العجل مذاکرات فرا می‌رسد. جفت ارز GBPUSD بعد از سقفی که روز دوشنبه تشکیل داد، اندکی با افت قیمت مواجه شده است.

به دلیل افزایش آمار مبتلایان و شروع گونه‌ مسری‌تری از ویروس کرونا لندن وارد سطح سه هشدار شد. طبق گفته‌های هانکوک ویز بهداشت انگلیس، شواهدی وجود ندارد که بدانیم این گونه می‌تواند کشنده‌تر باشد یا در مقابل واکسن مقاوم است یا خیر. آمار اشتغال انگلیس احتمالا افزایش بیکاری را نشان خواهد داد.

اروپا نیز به پیشواز قرنطینه می‌رود: آلمان در روز چهارشنبه تعطیل می‌شود و همچنین همسایگان این کشور از قبیل هلند، چک و اینالیا شروع به انجام اقدامات سخت‌گیرانه‌تری برای مهار ویروس کرده‌اند.

جفت ارز AUDUSD: بعد از این‌ انتشار گزارشی مبنی بر این که چین ممکن است واردات زغال سنگ استرالیا را ممنوع کند، این جفت ارز با افت مواجه شد. در نشست بانک مرکزی استرالیا اعلام شد که این بانک حاضر است اوراق بیشتری در سال 2021 را خریداری کند.

آمار خرده فروشی و تولیدات صعنتی چین برای ماه نوامبر مثبت اعلام شد که این کشور را تبدیل به تنها کشوری می‌کند که در سال 2020، اقتصادش رشد داشته است.

سرمایه‌گذاران منتظر آخرین تصمیمات بانک مرکزی آمریکا برای تعیین نرخ‌بهره هستند. علی‌رغم آمار ضعیف در بخش اشتغال آمریکا احتمال کمی وجود دارد در این جلسه بسته‌های محرک جدیدی اعلام شود.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟