بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 15 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 15 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 15 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 15 فوریه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • افت دلار
  • رشد نفت به دلیل خوش‌بینی‌های واکسن و بسته محرک مالی آمریکا
  • عقب نشینی بیت‌کوین از سقف 50 هزار دلاری

بازارها به دلیل خوش‌بینی‌ها در مورد واکسن‌ و بسته محرک مالی در فضای مثبتی به سر می‌برد. این فضای مثبت را در رشد قیمت نفت می‌توان دید که بالاخره توانست بالای 60 دلار تثبیت شود. بیت‌کوین از سقف 50 هزار دلاری خود فاصله گرفت. امروز به دلیل تعطیلی رسمی در آمریکا و چین حجم معاملات پایین خواهد بود.

بسته محرک مالی: استیضاح ترامپ نتوانست رای کافی را در مجلس سنا جمع کند و ترامپ تبرئه شد. (برای محکوم کردن ترامپ به دو سوم آرا نیاز بود که ترامپ 43 رای منفی (بی‌گناه و 57 رای مثبت (گناه‌کار) داشت). با تمام شدن دادگاه ترامپ راه برای تصویب بسته محرک مالی بزرگ‌تر هموار شد. بایدن با دموکرات‌های میانه‌رو در حال مذاکره است تا بتواند بسته محرک مالی به ارزش 1.9 تریلیون دلار تصویب کند.

واکسن: مطالعات در اسرائیل نشان می‌دهند که واکسن Pfizer منجر می‌شود علائم بیماری کرونا تا 94% در بیماران کاهش یابد. در این مطالعات از 600 هزار نفر که دوز دوم واکسن را دریافت کرده بودند، و 600 هزار نفر که دوز دوم را دریافت نکردند استفاده شده بود و فاکتورهای مختلف دیگر نیز در نظر گرفته شده بودند.

انگلیس: انگلیس تا 15 فوریه توانسته 15 میلیون نفر از مردمش را واکسینه کند. بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور، تحت فشار قرار گرفته تا قبل از 22 فوریه محدودیت‌ها را کاهش دهد. جفت ارز GBPUSD به 1.39 رسیده و بعد از 34 ماه توانسته سقف جدیدی ثبت کند.

ماریو دراگی، به عنوان نخست وزیر ایتالیا برگزیده شد. نامزدی وی برای نخست وزیری منجر به بهبود اعتماد در اقتصاد ناحیه یورو شده بود. جفت ارز EURUSD بالاتر از 1.2 معامله می‌شود. امروز قرار است داده تولیدات صنعتی برای ناحیه یورو منتشر شود.

بیت‌کوین حوالی 47 هزار دلار معامله می‌شود و از سقف خودش کمی فاصله گرفته است. بخش سرمایه‌گذاری موسسه مورگان استنلی (Morgan Stanley) اعلام کرده که قصد سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین را دارد. ایلان ماسک همچنان در حال بازار گرمی برای Dogecoin است.

اقتصاد ژاپن در سه ماه پایانی سال 2020 رشد 3% داشته و نسبت به پیش‌بینی‌ها بهتر عمل کرده است. هنوز مشخص نیست که المپیک در ماه جولای در توکیو برگذار خواهد شد یا خیر. جفت ارز USDJPY حوالی 105 معامله می‌شود.

بعد از این که تست کرونا یک خانوده مثبت اعلام شد، اوکلند (Auckland) نیوزیلند قرنطینه شد و در باقی کشور محدودیت‌هایی اعلام شد. البته جفت ارز NZDUSD به این خبر واکنشی نشان نداد و همچنان در حال رشد است.

بازار سهام آمریکا امروز به دلیل تعطیلی رسمی (روز رئیس جمهوری President’s Day) تعطیل است. چین و برخی دیگر از کشورهای آسیایی نیز در تعطیلات نوروزی به سر می‌برند.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟