بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 16 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 16 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 16 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 16 فوریه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • رشد بازار سهام
  • افزایش قیمت نفت
  • بیت‌کوین حوالی 50 هزار دلار
  • خوش‌بینی‌ها در مورد بسته محرک مالی و اخبار واکسن

بازار همچنان خوش‌بینانه به کار خود ادامه می‌دهد. بایدن به دنبال تصویب بسته محرک مالی است. نفت این بار به دلیل سردی هوا به رشد خود ادامه می‌دهد. بیت‌کوین حوالی 50 هزار دلار معامله می‌شود و خوش‌بینی‌ها در مورد واکسن بر فضای بازار چیره شده است.

بسته محرک مالی آمریکا: بایدن به دنبال تصویب بسته محرکی است که پیش‌بینی می‌شود شاید ارزش آن به 1.9 تریلیون دلار برسد. اخبار تلاش‌های بایدن برای تصویب بسته محرک و تبرئه ترامپ از اتهاماتش منجر به رشد بازارها شدند.

قراردادهای آتی شاخص S&P 500 و بازار سهام آسیا به رشد خود ادامه دادند. از طرفی اوراق خزانه داری آمریکا با فشار فروش همراه شدند. بازدهی اوراق‌ها (بازدهی اوراق 10 ساله به 1.23% رسید) افزایش یافتند اما این افزایش، رشد دلار را به همراه نداشت.

جفت ارز GBPUSD بالاتر از محدوده 1.39 معامله می‌شود. انگلیس پایین‌ترین آمار مبتلایان بعد از ماه اکتبر را اعلام کرد. همچنین کمپین‌های واکسیناسیون در این کشور با سرعت به کار خودشان ادامه می‌دهند.

نفت WTI بالای 60 دلار معامله می‌شود. قبلا دلایل رشد نفت امیدها برای بهبود اقتصاد به دلیل واکسن و عرضه کمتر نفت توسط کشورهای اوپک پلاس در نظر گرفته می‌شدند. اما طوفان و قطعی برق که در آمریکا رخ داد را می‌توان دلیل دیگر برای رشد اخیر نفت در نظر گرفت. همچنین مشکلات به وجود آمده برای تولید نفت در تگزاس خروجی نفت این ایالت را کاهش داده است.

در برخی از صرافی‌ها قیمت بیت‌کوین به 50 هزار دلار رسیده است. بیت‌‌کوین توسط چند شرکت و موسسه از جمله مورگان استنلی، مسترکارت و تسلا مورد حمایت قرار گرفته است.

ضعیف بودن دلار موجب شده جفت ارز EURUSD بالاتر از 1.2150 معامله شود. در تقویم اقتصادی امروز، داده‌های رشدی ناحیه یورو و شاخص ارزیابی وضعیت فعلی اقتصاد آلمان ZEW قرار است، منتشر شوند.

برینارد و دالی از فدرال رزرو آمریکا امروز سخنرانی خواهند داشت. احتمال می‌رود این دو در سخنان‌شان تکرار کنند که اولویت بانک مرکزی آمریکا تلاش برای رسیدن به اشتغال کامل حتی به قیمت افزایش تورم خواهد بود.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟