مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 19 ژانویه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 19 ژانویه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 19 ژانویه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 19 ژانویه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • دلار کمی افت کرد
  • مراسم شهادت جنت یلن
  • اخبار واکسن و ویروس کرونا در کانون توجهات

دلار کمی از رشد خودش را پس داد و بازار سهام کمی رشد کرد. امروز جنت یلن، نامزد وزارت خزانه‌داری، شهادت خواهد داد. آمار مبتلایان در آلمان همچنان افزایشی است و احتمالا در این کشور باز هم اقدامات محدودیتی سخت‌گیرانه‌تری اتخاذ می‌شود. سرعت واکسیناسیون در انگلیس افزایش یافته است.

علی‌رغم تعطیلی در آمریکا، بازار سهام کمی رشد داشت. فضای مثبت بازار کمی تاثیر منفی بر دلار داشت و منجر به افت این ارز شد. امروز قرار است جنت یلن در کنگره سخنرانی داشته باشد.

صحبت‌های یلن در مورد بدهی دولت آمریکا و نرخ تبادل دلار توجهات را به خود جلب کرده است. طلا کمی رشد داشته و حوالی 1840 دلار معامله می‌شود.

جو بایدن، برای مراسم تحلیفش در روز چهارشنبه آماده می‌شود. به غیر از بسته محرک 1.9 تریلیون دلاری، در مورد دیگر فرمان‌های اجرایی بایدن قطعیتی وجود ندارد. می‌توان پیش‌بینی کرد، یکی از فرمان‌های بایدن جلوگیری از خطوط نفتی Keystone XL باشد. این احتمال موجب افت دلار کانادا شده است. بازارها فعلا اعتنایی به آشوب و شورش‌هایی که طرفداران ترامپ ممکن است ایجاد کنند، ندارند.

جفت ارز EURUSD: با وجود نگرانی‌ها در مورد تمدید و افزایش اقدامات قرنطینه‌ای، این جفت ارز کمی رشد داشته است. پیش‌بینی می‌شود شاخص ارزیابی انتظارات اقتصادی آلمان ZEW برای ماه ژانویه، با وجود شرایط وخیم فعلی، نسبت به پیش‌بینی‌ها بهتر اعلام شود.

در ایتالیا، کنته توانست رای اعتماد را به دست آورد و حالا باید منتظر مجلس سنا باشد. واکسیناسیون در اروپا با سرعت پایینی ادامه دارد.

جفت ارز GBPUSD بالاتر از 1.36 معامله می‌شود. انگلیس تا به الان 6.65% جمعیتش را واکسینه کرده و با سرعت زیادی واکسیناسیون را ادامه می‌دهد. کاهش آمار مبتلایان در این کشور دلگرم کننده است.

رمز ارزها: بیت‌کوین بعد از افتی که کرده بود، اکنون بالای 36 هزار دلار معامله می‌شود. اتریوم رشد خوبی داشته و به بالای 1300 دلار رسیده است.

 

 

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟