بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 20 ژانویه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 20 ژانویه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 20 ژانویه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 20 ژانویه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • تاثیر مثبت صحبت‌های یلن در مورد بسته‌های محرک، بر سنتیمنت بازار
  • مراسم تحلیف بایدن، جلسه بانک مرکزی کانادا و سخنرانی بیلی در کانون توجهات

فضای بازار قبل از مراسم تحلیف بایدن مثبت است و بازار سهام و طلا روند صعودی به خود گرفتند و دلار با کمی افت مواجه شده است. صحبت‌های جنت یلن در مورد بسته‌های محرک بر سنتیمنت بازار تاثیر مثبت داشته است. پیش‌بینی می‌شود در جلسه بانک مرکزی کانادا، تغییری در نرخ بهره اعمال نشود. امروز بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس، نیز سخنرانی خواهد داشت. آمار مبتلایان ویروس کرونا همچنان افزایشی است.

جنت یلن، نامزد وزارت خزانه داری و رئیس سابق بانک مرکزی آمریکا، در مقابل نمایندگان سنا صحبت کرد. وی اذعان کرد که نباید در حال حاضر نگران افزایش بدهی آمریکا باشند. همچنین یلن در مورد نرخ تبادل دلار بیان کرد که بازار باید تعیین کند دلار چه نرخی داشته باشد و آمریکا به دنبال تضعیف دلار نیست. احتمال تصویب بسته‌های محرک بیشتر، خوش‌بینی را در بازار افزایش داده که همین امر منجر به افت دلار شده است.

مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب، امروز برگذار می‌شود و توجه بازار به اولین فرمان اجرایی وی معطوف شده است. جدا از بحث بسته محرک 1.9 تریلیون دلاری، سرمایه‌گذاران منتظر فرمان‌های بایدن در خصوص زیرساخت‌ها و دیگر موارد هستند.

پیش‌بینی می‌شود بانک مرکزی کانادا تغییری در نرخ بهره اعمال نکند. جفت ارز USDCAD در محدوده 1.27 نوسان می‌کند و دلار کانادا (loonie) کمی از افت خود را جبران کرده است. قبل از جلسه بانک مرکزی کانادا، داده‌های تورمی ماه دسامبر این کشور نیز منتشر خواهند شد.

همچنین امروز بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس، قرار است سخنرانی داشته باشد. تورم انگلیس در سال 2020، رشد 0.6% داشته که کمی از پیش‌بینی‌ها بالاتر بود. آمار مبتلایان در انگلیس رو به کاهش است اما دولت همچنان اصرار دارد قرنطینه تا زمانی که مردم واکسن را دریافت کنند، ادامه داشته باشد.

آمار فوتی‌های ویروس کرونا در آمریکا از 400 هزار نفر عبور کرد. آمار بستری‌ها در کالیفرنیا کمی کاهش یافته که می‌توان آن را تنها بارقه امید در نظر گرفت.

اروپا: آلمان قرنطینه را تا 14 فوریه تمدید کرد. دیگر کشورهای اروپایی نیز تمدید اقدامات قرنطینه‌ای را در نظر دارند. کنته، نخست وزیر ایتالیا، توانست از مجلس سنا نیز رای اعتماد دریافت کند.

رمزارزها: اتریوم در روز سه‌شنبه سقف جدیدی ثبت کرد و به 1440 دلار رسید. بیت‌کوین کمی با سقف قیمتی خودش فاصله گرفته و حوالی 35 هزار دلار معامله می‌شود.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟