بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 22 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 22 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 22 فوریه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 22 فوریه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • رشد کامودیتی‌ها به دلیل معاملات تورم عمدی
  • افت دلار
  • اخبار بسته محرک مالی در کانون توجهات

بازارها به دلیل نگرانی‌ها از تورم عمدی (Reflation)، افزایش قیمت‌ها (تورم)، افزایش بازدهی اوراق قرضه، رشد نفت، رشد مس و افت دلار کمی عقب نشینی کرده‌اند. سخنرانی بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، در مورد برداشتن محدودیت‌ها، شاخص فضای کسب و کار آلمان Ifo و اخبار در مورد بسته محرک مالی آمریکا در کانون توجهات هستند.

معاملات تورم عمدی: سرمایه‌گذاران منتظر جو بایدن و دیگر دموکرات‌ها هستند تا ببینند چه بسته محرکی (احتمالا تا سقف 1.9 تریلیون دلار) را می‌توانند به تصویب برسانند و اقدامات بعدی آن‌ها چه خواهد بود. چشم‌اندازها از افزایش بدهی دولت موجب شده اوراق قرضه با فشار فروش همراه شوند البته افزایش بازدهی اوراق فعلا نتوانسته موجب افزایش دلار شود.

کامودیتی‌ها: رشد اقتصادی چین در سال 2020 و چشم‌اندازها از بهبود اقتصاد آمریکا موجب افزایش قیمت نفت شده است. هنوز مشخص نیست که عربستان سعودی و روسیه تمایل دارند چطور خروجی نفت خود را مدیریت کنند. مس به دلیل انتظارات از بهبود اقتصاد در جهان و مشکلاتی که در عرضه آن به وجود آمده بالاتر از 9000 دلار معامله می‌شود.

بیت کوین: بیت کوین سقف جدیدی زد و بالای 58 هزار دلار معامله شد و ارزش بازارش از 1 تریلیون دلار عبور کرد. اتریوم نیز به بالای 2000 هزار دلار رسید ولی در حال حاضر پایین‌تر معامله می‌شود. ایلان ماسک مجددا در مورد doge توییتی نوشت که موجب رشد این رمز ارز شد.

جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، قرار است روز سه‌شنبه و چهارشنبه در مقابل کنگره شهادت دهد. ممکن است برخی از سخنان وی امروز منتشر شوند. سخنان رئیس بانک مرکزی در مورد تورم، اشتغال و دیگر موضوعات به شدت زیر نظر خواهد بود.

انگلیس: در پایان هفته گذشته جفت ارز GBPUSD بالاتر از 1.40 معامله شد. سخنرانی بوریس جانسون در مورد کاهش محدودیت‌های قرنطینه‌ای در کانون توجهات است. طبق گزارشات وی قرار است در مورد بازگشایی اقتصاد و اهمیت واکسیناسیون صحبت‌هایی داشته باشد. ( این سخنرانی ساعت 7 بعد از ظهر به وقت ایران خواهد بود)

اروپا: پیش‌بینی می‌شود شاخص فضای کسب و کار آلمان Ifo برای ماه فوریه بهبودی را نشان دهد. جفت ارز EURUSD در حال حاضر حوالی 1.21 معامله می‌شود.

واکسن: مطالعات دیگری در اسرائیل نشان می‌دهد که واکسن PfizerBioNTech نه تنها بر بیماری بلکه بر آمار مبتلایان نیز به شدت تاثیرگذار بوده است. اسرائیل با 9 میلیون جمعیت توانسته 47% جمعیتش را واکسینه کند. (این شهروندان حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند). روز جمعه قرار است سازمان FDA آمریکا در مورد واکسن Johnson & Johnson جلسه‌‌ای داشته باشد.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

2 دیدگاه در “تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 22 فوریه
  1. آرین گفت:

    تحلیل روزانه هاتون واقعا عالیست ممنون از زحمات شما

    1. ممنونم
      انشالله در آینده تحلیلهای روزانه مفیدتر و عمیقتری میذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟