مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل روزانه فارکس 24 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 13 نوامبر

تحلیل روزانه فارکس 24 نوامبر

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 24 نوامبر: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  •  عقب نشینی دلار با شروع انتقال قدرت به بایدن
  • بازگشت جنت یلن
  • چشم‌ها معطوف به داده‌ها

با شروع پروسه انتقال قدرت به بایدن و انتخاب جنت یلن، رئیس سابق فدرال رزرو به عنوان وزیر خزانه‌داری، سهام در حال افزایش است و دلار کاهش پیدا کرده است. پس از این که داده‌های PMI توانست بهتر از پیش‌بینی‌ها عمل کند، داده‌های آمریکا از نزدیک در حال تعقیب است. همچنین بازار به اخبار واکسن نیز توجه نشان می دهد.

انتقال: بالاخره دونالد ترامپ به دولت اجازه داد تا فرآیند انتقال قدرت را شروع کنند. اگرچه ترامپ همچنان در دادگاه به مبارزه ادامه می‌دهد. عدم قبول دادخواست وی در میشیگان و فشار جمهوری‌خواهان وی را مجبور کرد تا به اداره خدمات عمومی اجازه دهد تا با بایدن برای انتقال قدرت همکاری کند. بازارها به این اخبار واکنش مثبت نشان دادند و دلار به عنوان دارایی امن عقب نشینی کرد.

جنت یلن احتمالا وزیر خزانه‌داری بعدی خواهد بود. یلن به عنوان حامی تجارت آزاد شناخته می‌شود. وی احتمالا از سیاست‌های انبساطی حمایت می‌کند و اجازه نخواهد داد سیاست‌ها زیاد به سمت چپ متمایل شود. کاندیداتوری وی احتمالا به آسانی توسط سنا تایید خواهد شد.

داده‌های آمریکا: شاخص‌های PMI برای ماه نوامبر با ۵۶.۷ برای بخش تولید و ۵۷.۷ برای بخش خدمات بهتر از پیش‌بینی‌ها بود. این ارقام موجب تقویت دلار شد. امروز آمار اعتماد مصرف کننده و قیمت مسکن مورد توجه قرار خواهد گرفت.

طلا پس از انتشار آمار امیدوار کننده اقتصادی به ۱۸۳۰ کاهش یافت و اکنون با عقب نشینی دلار درحال پیش‌روی است. طلا اکنون در کمترین مقدار خود از ماه ژوئیه به بعد است.

رمزارزها. ریپل با جهشی بزرگ به ۰.۷ رسید. بیت کوین همچنان بالای ۱۸ هزار دلار تثبیت شده است و اتریوم به مرز ۶۰۰ دلار رسیده است.

واکسن: شک و تردیدهایی در مورد کارایی واکسن آسترازنکا اشتیاق بازار را کاهش داد. این پروژه به طور متوسط ۷۰ درصد کارایی دارد. گزارش این واکسن تاثیر محدودی در بازارها داشت. انتظار می‌رود داده‌های کامل اواخر هفته منتشر شود.

قرار است گزارش احساسات کسب‌وکار IFO آلمان برای ماه نوامبر امروز منتشر شود که انتظار می‌رود این امار کاهش پیدا کند. همچنین بازنگری نهایی در مورد رشد اقتصادی آلمان منتشر شد که نشان از رشد ۸.۵ درصدی در مقابل رشد ۸.۲ درصدی ابتدایی داشت.

موارد ابتلا به کرونا در اروپا رو به کاهش است و دولت ها برای کریسمس برنامه‌ریزی می‌کنند. لاگارد امروز صحبت می‌کند.

جفت ارز GBP/USD در میان انتظارات برای دستیابی به توافق برگزیت اکنون در بالای ۱.۳۳ قرار دارد. مقامات پیام‌هایی مبنی بر نزدیک بودن توافق مخابره کرده‌اند اما همچنان توافق بر سر موضوعات شیلات و حقوق حکمرانی باقی مانده است.

جفت ارز NZD/USD پس از اینکه بانک مرکزی نیوزلند قیمت مسکن را نیز به وظایف خود اضافه کرد، جهشی ناگهانی داشت. اضافه کردن افزایش قیمت مسکن در محاسبه تورم، سیاست پولی انقباضی‌تری را موجب می‌شود.

قیمت نفت همچنان در حال صعود. WTI بالای ۴۳ دلار معامله می‌شود.

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

1 دیدگاه در “تحلیل روزانه فارکس 24 نوامبر
  1. حیدر صادقی گفت:

    من در شرکت فارکس ۲۴سرمایه گذاری کردم،ولی سود من را پرداخت نکرد.فارکس ۲۴ کلاهبردار است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟