بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 25 مارس

تحلیل روزانه فارکس و بازار جهانی

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 25 مارس

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 25 مارس: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • آتش بس در موضوع واکسن
  • مسدودی کانال سوئز
  • آمار مدعیان بیکاری آمریکا در کانون توجهات

بازارها در تلاش برای رسیدن به ثبات بعد از افت دیروز هستند. رشد دیروز دلار متوقف شده است. خوش‌بینی‌ها در مورد حل مشکلات اتحادیه اروپا و انگلیس در مورد اختلافات واکسن افزایش یافته است. روز گذشته کانال سوئز توسط کشتی اور گرین مسدود شد و هنوز این مشکل پابرجاست. سرمایه‌ گذاران اخبار در مورد برنامه زیرساختی بایدن، آمار مدعیان بیکاری آمریکا و تولید ناخالص داخلی (GDP) آمریکا را زیر نظر دارند.

استراحت دلار: رشد دلار کمی متوقف شده است. جفت ارز EURUSD حوالی 1.18 و جفت ارز GBPUSD حوالی 1.37 معامله می‌شوند. جرومی پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، مجددا تکرار کرد که افزایش تورم موقتی است و اقتصاد هنوز راه طولانی برای بهبودی کامل در پیش دارد. بازده اوراق خزانه داری آمریکا حوالی 1.60% قرار گرفته است.

افزایش مالیات: جو منشن، سناتور دموکرات، حمایت خود را از برنامه زیرساختی و افزایش مالیات اعلام کرد. حمایت وی می‌تواند در را برای تصویب لایحه‌ای که منجر به تقویت اقتصاد شود باز کند. البته این لایحه می‌تواند تاثیر منفی بر بازار سهام داشته باشد. بایدن قرار است در 31 مارس برنامه خود را اعلام کند.

پیش‌بینی می‌شود آمار مدعیان بیکاری (Jobless Claims) آمریکا افت داشته باشد. پیش‌بینی‌ها در مورد تولید ناخالص داخلی (GDP) آمریکا گواه از رشد 4.1% می‌دهند.

روز گذشته (چهارشنبه)، شاخص سفارشات کالاهای بادوام (Durable Goods Orders) افت شدیدی را نشان داد.

واکسن: اتحادیه اروپا و انگلیس بیانیه مشترکی در مورد اختلافات صادرات واکسن منتشر کردند و اظهار کردند که به دنبال راه حل برد-برد هستند. این بیانیه توانست آرامش نسبی به بازار القا کند. سران اتحادیه اروپا قرار است امروز جلسه مجازی با محوریت کندی سرعت واکسیناسیون و دیگر مسائل داشته باشند.

در فاز سوم مطالعات شرکت داروسازی AstraZeneca اثرگذاری این واکسن از 79% به 76% کاهش یافت.

کشتی 400 متری اور گرین همچنان در کانال سوئز گیر کرده است. این موضوع منجر شده یکی از مهم‌ترین آبراه تجاری دنیا مسدود شود. گروه وِیژه‌ای به این منطقه ارسال شده است تا بتوانند کشتی را آزاد کنند. هر روزی که این کشتی در این کانال بماند، مشکلات زنجیره تامین که با شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود، بیشتر نیز می‌شود. برخی پیش‌بینی می‌کنند ممکن است 6 روز طول بکشد تا مسیر این کانال باز شود. البته قیمت نفت WTI به ثبات رسیده و حوالی 60 دلار معامله می‌شود.

سازمان بورس و اوراق بهادر آمریکا (SEC) تحقیقات در مورد شرکت SPAC را آغاز کرده است.

بیت کوین حوالی 53 هزار دلار معامله می‌شود.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟