بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 7 مه

  • تحلیل فارکس
  • مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 7 مه: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

اخبار مهم امروز
مهمترین داده امروز گزارش اشتغال NFP ایالات متحده در ماه آوریل خواهد بود. با توجه به گزارشات مبتنی بر کمبود نیروی کار در برخی از بخش‌ها، انتظار داریم گزارش قوی از مشاغل در این ماه شاهد باشیم. پیش بینی بازار یک میلیون شغل است.
پس از کاهش چشمگیر در ژانویه و فوریه که در تضاد با نظرسنجی‌های اقتصادی بود، انتظار داریم که آمار امروز تولیدات صنعتی آلمان برای ماه مارس دوباره افزایش یابد. (تولیدات صنعتی آلمان، بهتر از انتظارات منتشر شد.)

مروری بر سنتیمنت بازار

 فدرال رزرو در مورد ارزشگذاری دارایی نگران است: دیروز، فدرال رزرو در گزارش نیم سال خود در مورد ثبات مالی گفت که قیمت برخی از دارایی‌ها “نسبت به معیارهای تاریخی” افزایش یافته و اگر اشتهای ریسک پذیری بازارها کاهش یابد ممکن است افت قابل توجهی را شاهد باشیم.
عدم اجماع کامل داویش در فدرال رزرو: دیروز، کاپلان از فدرال رزرو (کسی که نسبت به سایر اعضای فدرال رزرو هاوکیش‌تر است) گفت که انتظار دارد سال آینده شرایط افزایش نرخ بهره برآورده شود، زیرا تورم ممکن است گذرا نباشد. وی همچنین از فدرال رزرو خواسته است که احتمال کاهش خرید QE را بررسی کنند.
بازار سهام دیروز صعودی بود. داستان هنوز همان است. فشار قیمت، محدودیت‌های عرضه و ترس از تورم بالاتر و در نهایت بازده بالاتر. از این رو، سهام ارزشی امروز هم بهتر از سهام رشدی عمل کردند؛ اخیرا روی برخی از سهام رشدی، فروش‌های زیادی انجام شده است. شاخص VIX نیز در پایان روز با کاهش روبرو شد. در ایالات متحده رشد درآمد سه ماهه اول، رشد بیش از 50 درصدی نسبت به سه‌ماهه اول سال گذشته ثبت کرد در حالی که انتظار تحلیلگران در ابتدای سال افزایش 15 درصدی درآمد نسبت به سه‌ماهه اول سال 2020 بود. بازارها امروز صبح در آسیا کار خود را با خوش بینی شروع بکار کردند و انتظار داریم این شرایط در سشن اروپا و آمریکا ادامه یابد.
بازدهی اوراق قرضه 10 ساله‌ی آلمان در محدوده 20bp است، در حالی که بازده اوراق خزانه 10 ساله در حدود 1.6٪ ثابت مانده است. در کوتاه مدت انتظار داریم این محدوده‌ها با توجه به QE بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو حفظ شوند. بعلاوه، تورم انتظاری 5 ساله در ایالات متحده 2.4٪ و در ناحیه یورو در حدود 1.5٪ ثابت مانده است. این موضوع، یک حمایت برای محدوده فعلی نوسان اوراق خزانه آمریکا و اروپا خواهد بود.
FX: جلسه دیروز با تضعیف شدید USD همراه بود و EURUSD به بالای 1.2050 بازگشت. GBP نیز کاهش یافت که تا حدود زیادی این موضوع را به USD مرتبط می‌دانیم تا بازتاب پیام بانک انگلیس.

منبع: Fxstreet

 

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟