مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 8 آوریل

تحلیل روزانه فارکس و بازار جهانی

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 8 آوریل

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 8 آوریل: تحلیل اخبار و داده های روز و تاثیر آنها بر بازارهای فارکس و بورس جهانی

  • رشد بازار سهام بعد از انتشار بیانیه بانک مرکزی آمریکا
  • افت دلار آمریکا
  • آمار مدعیان بیکاری و سخنرانی پاول در کانون توجهات

در بیانیه بانک مرکزی آمریکا اشاره شد که این بانک به حمایت خود از اقتصاد ادامه خواهد داد. فضای بازار به همین دلیل مثبت باقی ماند. امروز پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، سخنرانی خواهد داشت. نگرانی‌ها در مورد ایمنی واکسن AstraZeneca باعث افت یورو و پوند شده است. رمز ارزها نیز از سقف قیمتی خود فاصله گرفته‌اند. آمار مدعیان بیکاری آمریکا در کانون توجهات است.

علی‌رغم این که بانک مرکزی آمریکا تایید می‌کند که اقتصاد آمریکا به سرعت در حال بهبود است اما در بیانیه این بانک اشاره شد که این بانک فعلا رویکرد محتاطانه‌ای در مورد سیاست‌هایش دارد. به احتمال زیاد فعلا شاهد کاهش برنامه خرید اوراق توسط بانک نخواهیم بود که البته این خبر خوشایند سرمایه گذاران است. شاخص S&P 500 در واکنش به همین خبر به رشد خود ادامه داد. پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، قرار است امروز سخنرانی داشته باشد.

مالیات: جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، برنامه‌ای برای افزایش مالیات‌ها ارائه داد که به وسیله آن بتوانند برنامه زیرساختی بایدن را تامین مالی کنند. جمهوری خواهان همچنان با افزایش مالیات‌ها مخالف هستند.

واکسن: ناظران در انگلیس و اروپا به این نتیجه رسیدن که در موارد نادری ارتباطی بین واکسن AstraZeneca و تشکیل لخته خون وجود دارد. انگلیس اعلام کرد که بهتر است این واکسن برای افراد زیر 30 سال تجویز نشود.

جفت ارز EURUSD پایین‌تر از 1.19 معامله می‌شود. نگرانی‌ها از واکسن AstraZeneca را می‌توان از جمله دلایل این افت دانست. امروز بیانیه بانک مرکزی اروپا (ECB) نیز منتشر خواهد شد که احتمال می‌رود در آن در مورد تعهد بانک مرکزی برای پایین نگه داشتن نرخ بهره بلند مدت صحبت شده باشد.

پیش‌بینی‌ می‌شود آمار مدعیان بیکاری آمریکا پایین‌تر از 700 هزار نفر اعلام شود. گزارش NFP و گزارش موقعیت های شغلی اشغال نشده (JOLTs Job Openings) بهبود خوبی را در بازار کار آمریکا نشان دادند.

رمزارزها: بیت کوین حوالی 57 هزار دلار و اتریوم بالاتر از 2000 دلار معامله می‌شود. دیگر رمز ارزها نیز از سقف قیمتی خود فاصله گرفته‌اند.

نفت WTI حوالی 60 دلار و طلا حوالی 1740 معامله می‌شوند.

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

برای یادگیری معامله بر اساس تحلیل سنتیمنت و اخبار به مطالب زیر مراجعه کنید:

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟