بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تنها یک واکسن اعتماد مصرف کنندگان را باز می گرداند. آیا مدرنا واکسن را در اختیار دارد؟

تنها یک واکسن اعتماد مصرف کنندگان را باز می گرداند. آیا مدرنا واکسن را در اختیار دارد؟

▪️موضوع اعتماد
این روزهای معاملاتی فریبنده هستند. بازار دائما در دو جهت تغییر مسیر می دهد، یک طرف افزایش تعداد مبتلایان به کووید-19 و دیگری امید به بهبود شرایط اقتصادی

▪️چه کسی اعتماد دارد؟
تا زمانی که مصرف کننده اعتماد نداشته باشد هرگونه امید به ثبات بهبود اوضاع اقتصادی بیهوده است. مصرف کننده باید به این نقطه برسد تا بتواند بیرون برود، سفر کند، از حمل و نقل عمومی استفاده کند و به محل کار خود باز گردد. پس از آن است که به انگیزه مالی برای پیمودن این راه نیاز دارد.

▪️مصرف کنندگان تمایل به پس انداز کردن دارند نه هزینه کردن
بسیاری از مردم نگران کار خود هستند بنابراین هزینه کردن آخرین چیزی است که به ذهنشان خطور می کند. همانگونه که بسیاری از شما می دانید من تحلیلگر ارشد ارز در HYCM هستم و در آغاز شیوع ویروس تحقیقاتی را صورت دادیم. ما تحقیقی مستقل با حضور بیش از 900 سرمایه گذار ساکن در انگلستان ( همگی سرمایه ای بالغ بر 10000 پوند داشتند) صورت دادیم تا بدانیم که در بحبوحه شیوع ویروس چگونه سرمایه گذاری می کنند. این نکته از تمام داده ها برداشت شد که از نظر من اهمیت زیادی دارد، 33% سرمایه گذاران قصد دارند تا پول بیشتری را در حسابهای پس انداز خود برای این 12 ماه قرار دهند.
اگر شما در مورد آینده تردید داشته باشید منطقی است که پس انداز انجام دهید.

▪️افراد بالای 50 سال حاضر به پذیرش ریسک نیستند
از نظر آماری هرچه سن شما افزایش یابد، در مورد کووید-19 کمتر حاضر به پذیرش ریسک هستید. مگر اینکه واکسنی وجود داشته باشد تا شما حاضر به مسافرت باشید. عزیزان و نزدیکان من به گونه ای رفتار می کنند که گویا قرار نیست شرایط به روال عادی قبل باز گردد. افراد بزرگتر خانواده منتظر واکسن هستند تا بتوانند به روال عادی بازگردند. من تردید دارم که این الگو در سراسر جهان برای افرادی که آنقدر خوش شانس هستند که از این جدایی ها لذت ببرند تکرار شود.

▪️آیا واکسن در راه است؟
بر اساس مصاحبه پزشکی دانشگاه استنفورد فاووچی خوشبین است که تا پایان سال واکسن تولید خواهد شد. روز گذشته خبرهای خوبی در خصوص واکسن از سوی مودرنا به گوش رسید. آزمایش واکسن موردنا ایمنی بالایی را در 45 بیمار در مرحله اول تست انسانی نشان داد و یافته ها نشان می دهند که این واکسن می تواند در برابر ویروس کرونا در بدن ایمنی ایجاد کند.
بنابراین در صورتی که این اخبار صحیح باشد می توان پیشبینی کرد که سهام با محرکهای مالی جدید افزایش یابند و کاهشهای ماه مارچ شاخص S&P500 جبران شوند.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟