بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 8 ژوئن

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 8 ژوئن

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 18 خرداد

  • آرامش در بازارها قبل از طوفان انتشار داده‌های مهم

روز سه‌شنبه در پی بهبود فضای بازار، تقاضا برای دلار کاهش یافت اما بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا مجددا در ساعات اولیه معاملاتی امروز توانست محدوده 3% را پس بگیرد که منجر شد دلار در برابر رقیبان خود مقاوم عمل کند. امروز تولید ناخالص داخلی (GDP) برای ناحیه یورو منتشر می‌شود. همچنین امروز حراج اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا برگزار می‌شود؛ بازارها پیش‌ از جلسه بانک مرکزی اروپا در روز پنج‌شنبه و انتشار داده‌های تورمی آمریکا در روز جمعه آرام دنبال خواهند شد.

در غیاب داده‌های اقتصادی مهم، شاخص‌های بازار سهام آمریکا روز سه‌شنبه رشد خوبی را ثبت کردند. با این حال در ساعات اولیه امروز معاملات آتی شاخص‌های سهام آمریکا با افت 0.3 درصدی و 0.4 درصدی مواجه هستند. شاخص دلار نیز با رشد نسبی حوالی 102.50 معامله می‌شود.

امروز بانک مرکزی هند نرخ بهره را 0.50% افزایش داد و نرخ بهره این کشور به 4.9% رسید. جفت ارز USDINR پس از رشد تا محدوده 77.95 به محدوده 77.70 بازگشت.

معاون وزیر بازرگانی چین یک روز قبل از انتشار داده‌های تراز تجاری چین در بیانیه‌ای گفت که واردکنندگان و صادرکنندگان به دلیل مشکلات لجستیکی و افزایش قیمت مواد تحت فشار هستند.

جفت ارز EURUSD به کف قیمتی 5 روز اخیر و به محدوده 1.0652 رسید اما توانست افت خود را جبران کند. این جفت ارز کمی پایین‌تر از محدوده 1.0700 معامله می‌شود.

جفت ارز GBPUSD با توجه به افزایش جریانات ریسک پذیری روز سه‌شنبه در محدوده مثبت به کار خود پایان داد. این جفت ارز در حال حاضر پایین‌تر از محدوده 1.260 نوسان می‌کند.

جفت ارز USDJPY در بالاترین سطح در 20 سال اخیر و بالاتر از محدوده 133 معامله می‌شود. تولید ناخالص داخلی ژاپن در ارزیابی سه ماهه اول %0.1- اعلام شد که پیش‌بینی برای آن %0.3- بود. کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، اظهارات خود را درباره استقبال خانوارها از افزایش قیمت‌ها پس گرفت. به گفته وی تضعیف سریع ین در یک دوره زمانی کوتاه، همانطور که اخیرا مشاهده شد، نامطلوب است.” با این حال سخنان کورودا نتوانست منجر به بهبود تقاضا برای ین شود.

روز سه‌شنبه طلا از عقب نشینی بازده اوراق خزانه داری آمریکا استفاده کرد و به افت دو روزه خود پایان داد. به نظر می‌رسد XAUUSD حوالی 1850 دلار آرام گرفته است.

بیت کوین پس از رشد اندک، عقب نشینی داشته و حوالی محدوده 30500 دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز حوالی محدوده 1800 دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟