بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

توجهات معطوف حراج اوراق 10 ساله خزانه داری

توجهات معطوف حراج اوراق 10 ساله خزانه داری

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 20 بهمن (9 فوریه)

  • آرامش در بازارها
  • توجهات معطوف حراج اوراق 10 ساله خزانه داری

در غیاب داده‌های مهم و محرک‌های فاندامنتال، اکثر جفت ارزهای اصلی در محدوده نسبتا کوچکی نوسان می‌کنند. شاخص دلار حوالی محدوده 95.50 روند سایدی دارد. روز گذشته این شاخص کمی رشد کرد. سرمایه گذاران در انتظار حراج اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا و داده‌های مهمی تورمی آمریکا هستند که فردا منتشر خواهند شد.

در ساعات آغازین جلسه معاملاتی اروپا، فضای بازار همچنان خوش‌بینانه است. بازده اوراق خزانه داری که در روز سه‌شنبه به بالاترین سطح از آگوست سال 2019 و به محدوده 1.97% رسیده بود، حدود 1% افت کرده و حوالی 1.94% نوسان می‌کند.

کاهش نگرانی‌ها در مورد درگیری نظامی بین روسیه و اوکراین منجر شده جریانات ریسکی همچنان بر بازار غالب باشند. قیمت نفت کمی کاهش یافت و نفت WTI روز سه‌شنبه با افت 2 درصدی حوالی 89.50 دلار قرار گرفت. به گزارش بلومبرگ چین بیش از 33% از تعهدات خود برای خرید کالا در فاز 1 توافق تجاری با آمریکا را انجام نداده است.

جفت ارز EURUSD روز گذشته به محدوده 1.14 رسید اما توانست بالاتر از این محدوده به کار خود خاتمه دهد. امروز داده مهمی برای ناحیه یورو منتشر نخواهد شد و انتظار می‌رود این جفت ارز در روند سایدی باقی بماند.

روز سه‌شنبه جفت ارز GBPUSD تغییر چندانی نداشت و حوالی محدوده 1.3550 روند ساید خود را ادامه می‌دهد.

جفت ارز AUDUSD همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و بالاتر از محدوده 0.7150 قرار گرفته است. این جفت ارز دو روز ابتدایی هفته را در محدوده مثبت به پایان رسانده است. شاخص اطمینان مصرف کننده استرالیا که در ماه ژانویه %2- اعلام شده بود به %1.3- در ماه فوریه رسید.

طلا نیز همچنان رشد خود را ادامه می‌دهد و بالاتر از محدوده 1820 دلار قرار گرفته است.

جفت ارز USDJPY حوالی محدوده 115.50 مومنتوم صعودی خود را از دست داد. افت بازده اوراق خزانه داری از جمله دلایل محدود شدن رشد این جفت ارز است.

روز سه‌شنبه بیت کوین برای اولین بار در بیش از 1 ماه بالاتر از محدوده 45 هزار دلار قرار گرفت اما بخشی از رشد خود را پس داد و حوالی 44 هزار دلار کار خود را پایان داد. امروز جفت BTCUSD حوالی 43700 دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز همچنان بالاتر از محدوده 3 هزار دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟