بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

بازده اوراق 10 ساله خزانه داری روند صعودی خود به سمت محدوده 2% را ادامه می‌دهد

بازده اوراق 10 ساله خزانه داری روند صعودی خود به سمت محدوده 2% را ادامه می‌دهد

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 19 بهمن (8 فوریه)

  • افزایش بازده اوراق خزانه داری و رشد دلار

در ساعات اولیه معاملاتی روز سه‌شنبه، بازده اوراق 10 ساله خزانه داری روند صعودی خود به سمت محدوده 2% را ادامه می‌دهد. این مسئله سبب شده دلار در برابر رقیبان خود عملکرد خوبی داشته باشد. تراز تجاری آمریکا برای ماه دسامبر، شاخص خوش‌بینی کسب‌وکار NFIB و شاخص خوش‌بینی اقتصادی IBD/TIPP امروز منتشر خواهند شد.

قیمت نفت خام پس از رشد هفته گذشته، در روند سایدی قرار گرفته است. روز جمعه قیمت نفت WTI به بالاترین سطح از سپتامبر سال 2014 و به محدوده 93.13 دلار رسید، اما امروز حوالی 91.5 دلار معامله می‌شود. امروز مذاکرات برای بازگرداندن توافق هسته‌ای 2015 ایران در وین از سر گرفته می‌شوند.

در پی تقویت دلار و سخنان لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، جفت ارز EURUSD به سمت محدوده 1.14 حرکت می‌کند. روز گذشته لاگارد بیان کرد نشانه‌ای از این که تورم در میان مدت از 2% فراتر خواهد رفت، وجود ندارد. وی ادامه داد “باید بیشتر از هر زمان دیگری در اجرای سیاست‌های پولی انعطاف پذیری و اختیار را حفظ کنیم.”

جفت ارز GBPUSD در محدوده کوچکی و بالاتر از محدوده 1.350 نوسان می‌کند.

افزایش بازده اوراق خزانه داری آمریکا سبب شد جفت ارز USDJPY در بالاترین سطح در بیش از یک هفته اخیر و در محدوده 115.50 قرار گیرد.

طلا به بالاترین سطح در 10 روز اخیر و بالاتر از محدوده 1820 دلار قرار گرفت. هر چند جفت XAUUSD در ساعات اولیه معاملاتی روز سه‌شنبه مومنتوم صعودی خود را از دست داده است.

جفت ارز AUDUSD بالاتر از محدوده 0.7100 آرام گرفته است. در جلسه معاملاتی آسیا شاخص اطمینان کسب و کارها برای استرالیا عدد 3 منتشر شد که نسبت به ماه دسامبر (12-) بسیار بهتر بود.

بیت کوین پس از شکست محدوده 40 هزار دلار همچنان رشد خود را ادامه می‌دهد و با بیش از 2% رشد حوالی 44750 دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز در بالاترین سطح از ماه ژانویه و حوالی 3180 دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟