بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 آوریل

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 26 آوریل

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 6 اردیبهشت (26 آوریل)

  • سنتیمنت محتاطانه بازار پیش از انتشار داده‌های آمریکا

شاخص‌های اصلی وال‌استریت با رهبری سهام حوزه تکنولوژی افزایش‌های چشمگیری  در اواخر روز دوشنبه داشتند و یک بازگشت قاطع را انجام دادند تا در محدوده مثبت بسته شوند. هر چند به دلیل بهبود سنتیمنت دلار مومنتوم صعودی خود را از دست داد، اما توانست رشد خود را حفظ کند. فضای بازار در ساعات اولیه امروز محتاطانه باقی مانده است. امروز در تقویم اقتصادی و برای آمریکا شاخص سفارشات کالاهای بادوام، شاخص اطمینان مصرف کننده CB و شاخص فروش خانه‌ ای نوساز منتشر می‌شوند.

چین آزمایش جمعی ویروس کرونا را در پکن گسترش داده است و بازارها به طور فزاینده‌ای نگران قرنطینه‌ای هستند که این امر باعث طولانی شدن مشکلات زنجیره تامین شود. در همین حال، معاون اول فرستاده روسیه در سازمان ملل متحد اواخر روز دوشنبه گفت که موافقت با آتش بس در اوکراین بی فایده  است و استدلال کرد که کیف می‌تواند از آن به عنوان فرصتی برای انجام اقدامات تحریک آمیز استفاده کند.

جفت ارز EURUSD روز دوشنبه پایین‌تر از محدوده 1.0700 قرار گرفت و نتوانست بازگشت خوبی داشته باشد. فایننشال تایمز گزارش داد که اتحادیه اروپا در حال بررسی گزینه‌ای برای اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه برای ضربه زدن به درآمدهای کرملین است. ای جفت ارز در پایین‌ترین سطح در دو سال اخیر و پایین‌تر از 1.0700 معامله می‌شود.

روز دوشنبه جفت ارز GBPUSD به پایین‌ترین سطح از سپتامبر سال 2020 و پایین‌تر از محدوده 1.27 قرار گرفت اما توانست بهبودی تا محدوده 1.2750 داشته باشد. پوند انگلیس امروز نیز با کاهش تقاضا مواجه شد و به سمت محدوده 1.270 حرکت می‌کند.

جفت ارز USDJPY روز دوشنبه افتی داشت چرا که تقاضا برای ین به عنوان دارایی امن رو به افزایش است. این جفت ارز پایین‌تر از محدوده 128 در محدوده کوچکی نوسان می‌کند. بانک مرکزی ژاپن عملیات خرید متوالی و نامحدود با نرخ ثابت را برای اوراق 10 ساله دولتی ژاپن در بازده  0.25٪ از 27 تا 28 آوریل انجام می‌دهد.

طلا روز گذشته تقریبا 2% افت داشت و پایین‌تر از محدود 1900 دلار قرار گرفت. با توجه به تثبیت قدرت دلار XAUUSD امروز نیز نتوانسته رشدی را ثبت کند.

روز دوشنبه جفت ارز AUDUSD به پایین‌ترین سطح در دو ماه اخیر و به محدوده 0.7135 رسید. این جفت ارز پایین‌تر از محدوده 0.72 روند سایدی را پیش گرفته است. فردا (چهارشنبه) شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) استرالیا برای سه ماه سوم منتشر خواهد شد.

بیت کوین از تغییر مثبت سنتیمنت به سمت ریسک پذیری استفاده کرد و محدوده 40 هزار دلار را پس گرفت. اتریوم نیز 3% رشد کرد و حوالی 3 هزار دلار نوسان می‌کند.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟