بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 27 آوریل

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 27 آوریل

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 7 اردیبهشت (27 آوریل)

  • بهبود نسبی فضای بازار
  • روند ادامه دار عملکرد خوب دلار

تشدید حرکت به سمت دارایی‌های امن در جلسه معاملاتی آمریکا باعث شد بازار سهام در سطح جهان متحمل افت‌های سنگینی شوند و یک رالی دیگر را در شاخص دلار شاهد باشیم. شاخص دلار به بالاترین سطح در دو سال اخیر و به محدوده 102.50 رسید. امروز در تقویم اقتصادی برای آمریکا داده مهمی منتشر نمی‌شود. لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، امروز سخنرانی خواهد داشت و توجه سرمایه گذاران معطوف به جریانات ریسکی خواهد بود.

روز سه‌شنبه شاخص S&P 500 تقریبا 3% افت کرد. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا تقریبا 2% رشد داشته که نشان می‌دهد امروز فضای بازار کمی بهبود یافته است. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا جریان‌های ریسکی به اندازه کافی برای تسلط بر بازارها در اواسط هفته قوی خواهند بود یا خیر. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، روز سه شنبه گفت که آنها پیشنهاد اوکراین برای برگزاری مذاکرات صلح در اوکراین را رد کرده‌اند. لاوروف همچنین هشدار داد که آنها نباید ریسک جنگ هسته‌ای را دست کم بگیرند. در همین حال، پس از شناسایی 33 مورد مبتلا به ویروس کرونا در 25 آوریل، چین آزمایش‌های گسترده ویروس کرونا را تقریباً به کل پکن گسترش داده است.

جفت ارز EURUSD روز سه‌شنبه تقریبا 100 پیپ افت کرد و امروز نیز به افت خود ادامه داد. این جفت ارز در پایین‌ترین سطح در 5 سال اخیر و حوالی 1.0620 معامله می‌شد. داده اعتماد مصرف کننده آلمان برای ماه مه به 26.5- رسید. پیش‌بینی برای این داده 16.1- و عدد قبلی 15.7- بود.

جفت ارز GBPUSD برای اولین بار از ماه ژوئیه سال 2020 پایین‌تر از محدوده 1.2600 قرار گرفت و حوالی 1.2580 نوسان می‌کند. این جفت ارز در ماه آوریل 4% افت داشته است.

روز سه‌شنبه جفت ارز USDJPY برای دومین روز پیاپی در محدوده منفی به کار خود پایان داد. این جفت ارز در جلسه معاملاتی آسیا بازگشتی داشت و در حال حاضر حوالی 128 نوسان می‌کند.

جفت ارز AUDUSD به پایین‌ترین سطح در دو ماه اخیر و به 0.7118 رسید. شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) استرالیا برای سه ماهه سوم که پیش‌بینی برای آن 1.7% بود، 2.1% اعلام شد. عدد قبلی 1.3% بود.

طلا توانست افت خود را محدود کند و حوالی 1906 دلار به کار خود در روز سه‌شنبه پایان دهد. امروز جفت XAUUSD حوالی 1900 دلار معامله می‌شد.

بیت کوین تقریبا 6% افت کرد و نتوانست بالاتر از محدوده 40 هزار دلار باقی بماند. در حال حاضر BTCUSD پایین‌تر از 39 هزار دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز پایین‌تر از محدوده 3 هزار دلار نوسان می‌کند.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟