بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

شاخص دلار در روز جمعه به محدوده 94.62 رسید

شاخص دلار در روز جمعه به محدوده 94.62 رسید

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 17 آبان (8 نوامبر)

  • سخنرانی اعضای بانک‌های مرکزی در کانون توجهات

شاخص دلار در روز جمعه به محدوده 94.62 رسید و توانست به دلیل داده‌های خوش‌بینانه اشتغال برای دومین هفته پیاپی در محدوده مثبت کار خود را پایان دهد. این هفته داده‌های کلان چندان مهمی در تقویم اقتصادی وجود ندارد و بازارها کار خود را آرام آغاز کردند. سرمایه گذاران امروز سخنرانی اعضای بانک‌های مرکزی را زیرنظر دارد. پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، امروز سخنرانی خواهد داشت. همچنین سخنرانی دیگر اعضای بانک مرکزی آمریکا از جمله ویلیامز، کلاریدا و بومن، و بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس، در کانون توجهات خواهند بود.

روز جمعه گزارش NFP بهتر از پیش‌بینی‌ها و 531 هزار تفر اعلام شد. پیش‌بینی برای این گزارش 425 هزار نفر بود. هفته گذشته شاخص‌های اصلی بازار سهام آمریکا کار خود را در سقف‌های تاریخی پایان دادند. با این حال امروز معاملات آتی بازار سهام آمریکا افتی بین 0.15% تا 0.35% را نشان می‌دهند. در نیمه دوم هفته گذشته بازده اوراق 10 ساله خزانه‌داری آمریکا تقریبا 10% افت کند و در حال حاضر تلاش می‌کند محدوده 1.5% را پس بگیرد. در ساعات پایانی روز جمعه دموکرات‌ها بسته 1 تریلیون دلاری زیرساختی را تصویب کردند.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل تکنیکال فارکس 8 نوامبر/ 17 آبان

به نظر می‌رسد جفت ارز EURUSD کمی بالاتر از محدوده 1.1500 وارد فاز تثبیت شده است. امروز در جلسه معاملاتی اروپا انتشار شاخص اطمینان سرمایه‌گذار SENTIX ناحیه یورو در دستور کار خواهد بود.

جفت ارز GBPUSD پس از جلسه بانک مرکزی انگلیس افت شدیدی را تجربه کرد. این بانک نرخ بهره را تغییر نداد. بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ اعلام کرد وظیفه بانک مرکزی نیست تا بازارها مالی را در مورد نرخ بهره هدایت کند. علاوه بر سخنرانی بیلی، سرمایه گذاران اخبار در مورد مذاکرات برگزیت را زیرنظر دارند.

با افت بازده اوراق خرانه داری، جفت ارز USDJPY نیز افت کرد و حوالی 113 معامله می‌شود. بانک مرکزی ژاپن اعلام کرد افت اخیر ین، انعکاسی از تفاوت دیدگاه در مورد تورم بین کشور ژاپن و دیگر کشورها است.

طلا به خوبی از افت بازده اوراق خزانه داری استفاده کرد و توانست چندین محدوده مقاومتی مهم را بشکند. در حال این فلز گرانبها حوالی 1820 معامله می‌شود. اندیکاتورهای تکنیکالی نشان می‌دهند چشم انداز طلا در میان مدت صعودی است.

رمزارزها: بیت کوین پس از این که دو هفته در فاز تثبیت بالای محدوده 60 هزار دلار قرار داشت، توانست امروز بالاتر از محدوده 65 هزار دلار قرار گیرد. سقف تاریخی قیمت بیت کوین حوالی 67 هزار دلار است. اتریوم توانست مومنتوم صعودی خود را حفظ کند و در حال حاضر بالاتر از 4700 دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟