بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 30 مه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 30 مه

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 9 خرداد (30 مه)

  • شروع آرام هفته و اصلاح بیشتر دلار در هفته منتهی به گزارش NFP

جریانات دارایی‌های ریسکی این هفته نیز ادامه داشتند. خبر خوشحال کننده این است که مقامات شانگهای بسیاری از شرایط محدوده کننده را برای از سرگیری مشاغل از روز چهارشنبه چهارشنبه لغو خواهند کرد و سرمایه گذاران این را به فال نیک گرفتند.

فضای خوش‌بینانه بازار منجر شد دلار به عنوان دارایی امن اصلاح خود را ادامه دهد. همچنین کم رنگ شدن امیدها برای ادامه سیاست‌های تهاجمی انقباضی توسط بانک مرکزی آمریکا پس از دوبار افزایش 0.50 درصدی نرخ بهره در ماه ژوئن و ژوئیه همچنین به افت دلار کمک کرده است. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا در پایین‌ترین محدوده از اواسط ماه آوریل معامله می‌شود.

معامله‌گران مجموعه اخیر داده‌های کلان دلسردکننده ایالات متحده را ارزیابی می‌کنند که نشان‌دهنده کاهش رشد اقتصادی در بزرگترین اقتصاد جهان است.

در همین حین بازار سهام آسیا با توجه به سنتیمنت ریسک پذیری رشد کرده است. امروز داده تورمی آلمان، شاخص احساسات مصرف کننده ناحیه یورو و و نشست رهبران اتحادیه اروپا برای بحث در مورد حمایت بیشتر از اوکراین و تحریم‌های جدید علیه روسیه در کانون توجهات خواهند بود.

بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، پیش از این نشست گفت: « در بسته تحریمی بعدی علیه روسیه در زمینه تحریم نفتی شکست نخواهیم خورد».

امروز به دلیل تعطیلی روز یادبود در آمریکا پیش‌بینی می‌شود نوسانات در بازار کم بود.

جفت ارز EURUSD حوالی 1.0750 معامله می‌شود. این جفت ارز در حال هضم اظهارات داویش لین، عضو بانک مرکزی اروپا، مبنی بر تمایل وی برای افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره است. اجلاس سران اتحادیه اروپا نیز امروز برگزار می‌شود.

جفت ارز GBPUSD امروز رشدی داشت اما همچنان پایین‌تر از محدوده 1.2650 معامله می‌شود. به نظر می‌رسد با وجود حمایت مالی هفته گذشته از خانوارها نگرانی‌ها در زمینه رشد اقتصادی انگلیس رشد این جفت ارز را محدود کرده است.

جفت ارز USDJPY تحت تاثیر اصلاح دلار قرار گفته و به اظهارات کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، در زمینه تورم توجهی نداشته است. در حال حاضر این جفت ارز حوالی 127 معامله می‌شود.

اخبار در زمینه بازگشایی شانگهای منجر به رشد جفت ارز AUDUSD شده و این جفت ارز مجددا به محدوده 0.72 نزدیک می‌شود.

طلا در اصلاح دلار و بازده اوراق خزانه داری آمریکا بالاتر از محدوده 1860 دلار معامله می‌شد.

بیت کوین نیز مجددا بالای محدوده 30 هزار دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟