بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

دلار در بین دیگر رقیبان همچنان مقاوم باقی ماند

دلار در بین دیگر رقیبان همچنان مقاوم باقی ماند

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 3 آذر (24 نوامبر)

  • افت داده‌های آمریکا
  • صورتجلسه FOMC در کانون توجهات

دلار در بین دیگر رقیبان همچنان مقاوم باقی ماند چرا که بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا همچنان بالاتر از محدوده 1.6% نوسان می‌کند. سرمایه گذاران پیش‌ از تعطیلات روز شکرگزاری داده‌های شاخص فضای کسب و کار آلمان و داده‌های آمریکا از جمله شاخص سفارشات کالاهای بادوام، شاخص هزینه‌های مصرف شخصی (PCE)، تولید ناخالص داخلی (GDP) فصل سوم، آمار هفتگی مدعیان بیکاری و صورتجلسه آخرین نشست بانک مرکزی آمریکا را زیر نظر دارند.

شاخص دلار حوالی محدوده 96.50 در محدوده کوچکی نوسان می‌کند. روز سه‌شنبه بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا به محدوده حیاتی 1.7% نزدیک شد اما پیش از جلسه معاملاتی آسیا کمی عقب نشینی کرد. سرمایه گذاران داده‌ تورمی PCE را که می‌تواند بر شرط بندی‌ها افزایش نرخ بهره آمریکا و بازده اوراق تاثیر بگذارد، زیر نظر دارند. احتمالا در صورتجلسه آخرین نشست بانک مرکزی آمریکا شاهد شگفتی در زمینه تورم و چشم انداز سیاسی نخواهیم بود چرا که این جلسه پیش از انتشار شاخص CPI ماه اکتبر برگزار شده است.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل تکنیکال فارکس 24 نوامبر/ 3 آذر

جفت ارز EURUSD در واکنش به انتشار خوب داده PMI ناحیه یورو و آلمان به سمت محدوده 1.1300 حرکت کرد اما مجددا به محدوده 1.250 بازگشت. این جفت ارز حوالی کف سال 2021 معامله می‌شود.

جفت ارز GBPUSD پایین‌تر از محدوده 1.340 معامله می‌شود. سفکوویچ از اتحادیه اروپا عنوان کرد مذاکرات پسابرگزیت می‌تواند تا سال آینده ادامه داشته باشد.

جفت ارز NZDUSD در جلسه معاملاتی آسیا تحت فشار نزولی شدیدی قرار گرفت و به محدوده 0.6900 رسید. بانک مرکزی نیوزیلند (RBNZ) طبق انتظارات نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش داد و نرخ بهره این بانک به 0.75% رسید. در مورد چشم انداز سیاسی اور، رئیس بانک مرکزی نیوزیلند، عنوان کرد این بانک اقدامات محافظه گرایانه‌ای اتخاذ خواهد کرد و اضافه کرد این بانک می‌تواند در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره صبور باشد.

جفت ارز USDJPY بالاتر از محدوده 115 قرار گرفت و در حال حاضر در فضای کوچکی نوسان می‌کند.

طلا پس از بازگشتن به زیر محدوده 1800 دلار، با فشار فروش سنگینی مواجه شد. XAUUSD کمی بهبود یافت و در حال حاضر در محدوده 1790 معامله می‌شود.

رمزارزها: بیت کوین همچنان پایین‌تر از محدوده 60 هزار دلار معامله می‌شود. دولت هند اعلام کرد که در مورد نظارت بر رمزارزها تصمیم خواهد گرفت. اتریوم در محدوده کوچکی بالاتر از 4 هزار دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟