بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

کاهش حجم معاملات به دلیل تعطیلی

کاهش حجم معاملات به دلیل تعطیلی

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 4 آذر (25 نوامبر)

  • تثبیت دلار پس از رشد قیمتی
  • کاهش حجم معاملات به دلیل تعطیلی

روز گذشته داده‌های مهمی برای دلار آمریکا منتشر شدند و این ارز در برابر دیگر رقیبان عملکرد خوبی داشت. شاخص دلار نزدیک محدوده 97 رسید و امروز در حال تثبیت رشد قیمتی خود است. امروز صورتجلسه آخرین نشست بانک مرکزی اروپا منتشر می‌شود. لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، و بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس، امروز سخنرانی خواهد داشت. در نیمه دوم روز به دلیل تعطیلات عید شکرگزاری حجم معاملات پایین خواهد بود.

تغییرات ماهانه شاخص هزینه‌های مصرف شخصی آمریکا (Core PCE) طبق پیش‌بینی‌ها 0.4% و تغییرات سالانه این شاخص 4.1% اعلام شدند. در صورتجلسه بانک مرکزی آمریکا اعلام شد برخی از سیاستگذاران خواهان آمادگی بانک مرکزی برای تنظیم کاهش سرعت خرید دارایی برای مقابله با افزایش تورم هستند. دالی، عضو بانک مرکزی آمریکا، بیان کرد اگر بهبود اقتصادی و چشم انداز تورمی تغییر نکنند، از افزایش سرعت تیپرینگ حمایت می‌کند.

روز گذشته بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا به سمت 1.7% حرکت کرد و شاخص‌های اصلی بازار سهام آمریکا مختلط به کار خود پایان دادند.

جفت ارز EURUSD به پایین‌ترین سطح از ژوئن سال 2020 و به محدوده 1.1185 رسید. امروز این جفت ارز کمی رشد کرده و بالاتر از محدوده 1.120 معامله می‌شود.

جفت ارز GBPUSD افت خود را به سمت محدوده 1.330 ادامه داد اما در حال حاضر توانسته کمی بهبود یابد. طبق گزارشات ایرلند اعلام کرد “فرصتی” برای رسیدن به توافق در زمینه پروتکل ایرلند شمالی به وجود آمده است.

افزایش بازده اوراق خزانه داری منجر به رشد جفت ارز USDJPY شد و این جفت ارز حوالی سقف 115.50 معامله می‌شود.

افزایش بازده اوراق خزانه داری آمریکا منجر به افت طلا شد و این فلز گرانبها موقتا به محدوده 1780 دلار رسید. در حال حاضر XAUUSD نیز کمی بهبود یافته و حوالی 1790 دلار معامله می‌شود.

جفت ارز USDCAD به بالاترین سطح در دو ماه اخیر و به محدوده 1.2745 رسیده بود اما با بهبود قیمت نفت این جفت ارز افت کرد و در حال حاضر حوالی 1.2650 معامله می‌شود.

رمزارزها: بیت کوین همچنان زیر 60 هزار دلار و اتریوم بالاتر از محدوده 4 هزار دلار معامله می‌شوند.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟