مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 2 مه

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 2 مه

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 12  اردیبهشت (2 مه)

  • آغاز هفته شلوغ با داده‌های PMI ناحیه یورو و آمریکا

هر چند دلار روز جمعه در برابر رقیبان خود ضعیف عمل کرد، اما اولین روز معاملاتی ماه مه را قوی آغاز کرد. فضای محتاطانه بر بازارها حاکم است و همین مسئله منجر شده تقاضا برای دلار افزایش یابد. امروز شاخص مدیران خرید (ISM PMI) بخش تولیدی آمریکا برای ماه آوریل منتشر می‌شود. فردا (سه‌شنبه) جلسه بانک مرکزی استرالیا در جلسه معاملاتی آسیا برگزار خواهد شد.

افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی و تشدید نگرانی‌ها در مورد کاهش سرعت فعالیت‌های اقتصادی جهانی اجازه نداد مومنتوم رشد برای دارایی‌های ریسکی افزایش یابد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای توقف تدریجی واردات نفت روسیه تا پایان سال است. فایننشال تایمز گزارش داد که چین با بانک‌ها در مورد چگونگی محافظت از دارایی‌های خود در صورت اعمال تحریم‌های آمریکا گفتگو کرده است.

پکن روز یکشنبه اعلام کرد که سرو غذا در رستوران‌ها را ممنوع می‌کند و به شهروندان دستور داد برای ورود به اماکن عمومی مدرکی مبنی بر منفی بودن آزمایش کرونا ارائه دهند. این در حالی است که کشور وارد تعطیلات پنج روزه شده است. در همین حال، داده‌های چین در آخر هفته نشان داد که فعالیت اقتصادی در بخش خصوصی در ماه آوریل با سرعت بیشتری نسبت به ماه مارس کاهش یافته است.

جفت ارز EURUSD نتوانست مومنتوم حرکتی روز جمعه را حفظ کند و بالاتر از محدوده 1.050 معامله می‌شود. دی‌گوییندس، معاون بانک مرکزی اروپا، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ بیان کرد افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا در ماه جولای امکان‌پذیر است، اما محتمل نیست.

جفت ارز GBPUSD در محدوده کوچکی حوالی 1.2570 معامله می‌شود. این جفت ارز در روز جمعه بیش از 100 پیپ رشد کرد. بازارهای انگلیس امروز تعطیل هستند.

جفت ارز USDJPY امروز به سمت محدوده 130 حرکت کرد اما بازگشتی داشت. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا رشد کوچکی داشته و حوالی 2.95% نوسان می‌کند.

طلا پایین‌تر از محدوده 1890 دلار معامله می‌شود.

بیت کوین نتوانست در تعطیلات آخر هفته حرکت تعیین کننده‌ای داشته باشد و حوالی محدوده 39 هزار دلار نوسان می‌کند. اتریوم تقریبا 4% رشد کرد اما همچنان پایین‌تر از محدوده 3 هزار دلار نوسان می‌کند.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟