مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 7 ژوئن

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 7 ژوئن

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 17 خرداد

  • افزایش بازده اوراق و رشد دلار

روز گذشته بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا به بالای 3% رسید و دلار در برابر دیگر رقیبان خود بهتر عمل کرد. شاخص دلار روند بهبودی خود را در اوایل روز سه‌شنبه ادامه داد و به بالاترین سطح طی دو هفته اخیر رسید. امروز شاخص اطمینان سرمایه‌گذار SENTIX ناحیه یورو منتشر خواهد شد. در جلسه معاملاتی آمریکا تراز تجاری برای ماه آوریل در تقویم اقتصادی دیده می‌شود.

معاملات آتی شاخص‌های اصلی بازار سهام آمریکا بین 0.5% تا 0.8% افت کردند که ریسک گریزی در بازار را نشان می‌دهد.

طی جلسه معاملاتی آسیا، بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره را 0.50% افزایش داد و نرخ بهره این کشور به 0.85% رسید. لاو، رئیس بانک مرکزی استرالیا، بیان کرد که تورم در استرالیا به طور قابل توجهی افزایش یافته است. وی افزود: “هیئت مدیره انتظار دارد گام‌های بیشتری در روند عادی سازی شرایط پولی استرالیا در ماه‌های آینده بردارد.”

هر چند جفت ارز AUDUSD در واکنش به افزایش بیش‌تر از انتظارات نرخ بهره واکنش نشان داد و تا محدوده 0.7243 افزایش یافت اما بیشتر رشد خود را پس داد و به محدوده 0.72 بازگشت.

جفت ارز GBPUSD روز دوشنبه در محدوده مثبتی به کار خود پایان داد اما امروز تحت فشار نزولی قرار گرفت. این جفت ارزز در پایین‌تر سطح از 19 مه و پایین‌تر از محدوده 1.250 معامله می‌شود. جانسون، نخست وزیر انگلیس،  توانست رای اعتماد را به‌دست آورد و در سمت خود باقی ماند اما 148 رای مخالف داشت.

جفت ارز EURUSD در محدوده کوچکی پایین‌تر از محدوده 1.0700 معامله می‌شود. شاخص سفارشات کارخانجات آملان برای ماه آوریل که انتظارات برای آن %0.4 بود، با اختلاف بسیاری کم‌تر از انتظارات و %2.7- اعلام شد.

در پی افزایش بازده اوراق خزانه داری آمریکا طلا تحت فشار نزولی قرار گرفت و پایین‌تر از محدوده 1840 معامله می‌شد. امروز قیمت طلا کمی بهبود یافته اما همچنان پایین‌تر از محدوده 1850 دلار معامله می‌شود.

کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، بار دیگر تکرار کرد که ین ضعیف می‌تواند برای اقتصاد مفید باشد اگر نوسانات نرخ تبادل ارز خیلی شدید نباشد؛ جفت ارز USDJPY رالی خود را ادامه داد و به بالاترین سطح در 20 سال اخیر و بالاتر از محدوده 132.70 نوسان می‌کند.

بیت کوین پس از بهبود قیمتی در روز دوشنبه افت 6 درصدی داشت و حوالی 29500 معامله می‌شود. اتریوم نیز قبل از رسیدن به محدوده 2 هزار دلار مومنتوم خود را از دست داد و پایین‌تر از محدوده 1800 دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟