بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

چگونه در عصر معاملات گله‌ای، معامله کنیم؟

چگونه در عصر معاملات گله‌ای، معامله کنیم؟

در زندگی همه‌چیز در حال تغییر است. بدن ما با افزایش سن تغییر می‌کند، شخصیت ما با گذر هر دهه متفاوت می‌شود. حتی همسر، فرزندان و محله ما در طول زمان تغییر می‌کند. گاهی ما برای این تغییرات ناراحت می‌شویم و گاهی خوشحال. با این حال، یک چیز که ما می‌توانیم از آن مطمئن باشیم این است که تغییرات رخ می‌دهند. بخش دشوار ماجرا این است که یاد بگیریم چگونه با تغییرات سازگار شویم. معامله‌گری نیز مانند زندگی است، تفاوتی ندارد.

تغییرات بزرگ در معامله‌گری

در یک کلام، تغییر عمده این است که معامله‌گری اکنون بسیار در دسترس است. گروه جدیدی از معامله‌گران آمده‌اند که می‌توانند به خرید کسری از سهام از کارگزاران «بدون کمیسیون» دسترسی داشته باشند. آنها می‌توانند آنلاین و در لحظه معامله کنند. می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی کنار هم جمع شوند و باعث افزایش شدید سهام شوند.

در ادامه چند توصیه آورده شده است که می‌تواند در شرایط جدید معامله‌گری در بازار ارزهای دیجیتال و بازار سهام مورد استفاده قرار بگیرد:

  1. با جریان همراه شوید، وقتی همه‌چیز به ظاهر داغ به نظر رسید اهرم را حذف کنید و حد ضرر را تنگ‌تر کنید و قبل از اینکه گرفتار سقوط اجتناب ناپذیر شوید، از بازار خارج شوید.
  2. انتظار این که نوسانات سنگین هرازگاهی ظاهر شوند را داشته باشید. از خود بپرسید این سهام میم (meme) است، سهام تسلا است، یا سهام برکشایر هاتوی است؟
  3. معاملات را نگه ندارید. معامله‌گران تازه‌وارد نیز باید همان درس‌هایی را بیاموزند که معامله‌گران باتجربه آموخته‌اند. معامله‌گری سخت است و بسیاری از افراد در نهایت در سقف خرید می‌کنند.
  4. انتظار داشته باشید که حذف یا کاهش لوریج برای معامله‌گران خرد ادامه پیدا کند. لوریج یک قاتل و آفت برای معامله‌گران خرد است. بنابراین به همه دوستان معامله‌گر توصیه کنید که ترجیحا به صورت نقدی سرمایه‌گذاری کنند. با این کار او را از دردهای زیادی نجات داده‌اید.
  5. انتظار داشته باشید که در بازارهای سهام کلاهبرداری‌های بیشتری با این عبارت «فرصت شگفت‌انگیز» انجام شود.
  6. معاملات موبایلی افزایش پیدا خواهد کرد. مردم الان می‌خواهند فقط معامله‌ کنند. در محل کار، رخت خواب، اتوبوس و هر زمان دیگر.
اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟