بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

آیا طلا و دلار همچنان به رشد خود ادامه خواهند داد؟

داستان تمام نشدنی QE

اخیرا تحلیل جالبی از بلومبرگ مبنی بر رشد بی وقفه ی QE منتشر شده است. دلیل آن نیز این است که بانک های بزرگ دنیا با سرعت کافی بدهی نمی خرند و در نتیجه حدود یک تریلیون دلار اوراق قرضه ی جدید برای خریداران باقی خواهند گذاشت. این بدان معنی است که بانک فدرال، بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی انگلیس برای حفظ نرخ پایین اوراق بهادار بایستی سرعت خرید را افزایش دهند.

این معامله بدان معنی است که بسته های حمایتی ناشی از کووید ۱۹ با میزان نامحدودی از خرید اوراق بهادار به منظور پایین نگه داشتن هزینه های استقراض روبرو هستند.

با رفتن به سمت QE راه بازگشتی وجود ندارد. بسیاری از افرادی که هم اکنون وام مسکن می گیرند تجربه ای از نرخ بالای بهره ندارند. بسیاری از وام های خرید مبتنی بر نرخ های فوق العاده پایین خواهد بود. این امر بدان معنی است که بانک های مرکزی بایستی به برنامه های QE خود بیافزایند و هزینه های استقراض را پایین نگه دارند. عدم انجام این کار منجر به نابودی اقتصادی که وابسته به هزینه های استقراض پایین است، می شود.

درخشش طلا و نقره
این جو برای اوج گرفتن طلا و نقره ایده ال است. با توجه به تلاش بانک های مرکزی تا به هر نحو ی که شده جلوی ضربه ی ناشی از کرونا را بگیرند و بازده پایین برای معاملات میان دوره انتظار میرود که فلزات گران قیمت به روند صعودی خود ادامه دهند.
به نظر میرسد که ۱۸۵۵ دلار محدوده ای باشد که میتوانیم انتظار خریداران پولبک طلا و سطح ۲۱ دلار نیز محدوده ای است که میتوان انتظار خریدارن پولبک نقره را داشت.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟