بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب‌ها

رشد بازارها پیش از اعلام نتایج انتخابات آلمان

رشد بازارها پیش از اعلام نتایج انتخابات آلمان
مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 5 مهر (27 سپتامبر)

  • رشد بازارها پیش از اعلام نتایج انتخابات آلمان
  • داده آمریکا و سخنان اعضای بانک مرکزی آمریکا در کانون توجهات

حزب SPD در انتخابات آلمان به پیروزی نزدیک شد، و همان‌طور که انتظار می‌رفت خوش‌بینی‌ها در بازارها حفظ شد و بحران شرکت اورگرند کمی از توجهات خارج شد. امروز چندین عضو بانک مرکزی آمریکا سخنرانی خواهند داشت و شاخص سفارشات کالاهای بادوام آمریکا در کانون توجهات است.

آلمان: به نظر می‌رسد اولاف شولتز، وزیر دارایی پیشین آلمان، در مسیر پیروز انتخابات قرار گرفته است. وی مجبور است با پادشاه‌سازان (Kingmakers) یعنی حزب دموکرات آزاد (FDP) و Greens همکاری کند. این دو حزب در مسائل حساس اختلافاتی دارند.

احزاب محافظه‌کار طرفدار مرکل (CDU/CSU) ممکن است همچنان در قدرت باقی بمانند اما مجبور خواهند بود با پادشاه‌سازان همکاری کنند. مذاکرات در مورد تشکیل دولت جدید می‌تواند ماه‌ها به طول انجامد. تنظیم سیاست‌های دوستانه مرتبط با کسب و کارها توسط حزب SDP موجب آرامش بازار شده و نگرانی‌ها در مورد افزایش قوانین نظارتی را کاهش داده است.

جفت ارز EURUSD حوالی محدوده 1.17 معامله می‌شود. علاوه بر انتخابات آلمان، امروز سخنرانی لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، نیز در کانون توجهات است. بانک مرکزی اروپا قرار است یکی از برنامه‌های خرید اوراق خود را یعنی (PEPP) حذف کند اما دیگری را (APP) افزایش دهد.

اورگرند: مشکلات شرکت املاک و مستغلات چینی، هنوز حل نشده و این شرکت نتوانسته بدهی‌های سر رسید شده خود را پرداخت کند اما تلاش‌های شرکت و تزریق بالای نقدینگی توسط کشور چین سرمایه گذاران را متقاعد کرده است که این بحران به بحران سیستماتیکی تبدیل نخواهد شد. بهبود بازارهای سهام در هفته گذشته به دلیل همین مسئله بود. قراردادهای آتی S&P500 رشدی را نشان می‌دهد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس را از اینجا مطالعه کنید
تحلیل تکنیکال فارکس 27 سپتامبر/ 5 مهر

سخنرانی اعضای بانک مرکزی آمریکا: ویلیامز، برینارد و اوانز قرار است امروز سخنرانی داشته باشند. پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، پیش‌تر اعلام کرد که کاهش برنامه خرید اوراق در ماه نوامبر رخ می‌دهد و تا اواسط سال 2022 این برنامه تمام می‌شود. پاول روز سه‌شنبه سخنرانی خواهد داشت.

سخنان وی موجب رشد دلار شد. طلا حوالی 1750 دلار معامله می‌شود.

سقف بدهی آمریکا: سیاست گذاران باید در زمینه سقف بدهی به توافقی برسند. این مسئله حساس که فعلا بازارها آن را نادیده گرفتند قرار است در کنگره بررسی شود. سرنوشت بسته زیرساحتی 3.5 تریلیون دلاری نیز احتمالا پنج‌شنبه این هفته مشخص خواهد شد.

جفت ارز GBPUSD نزدیک محدوده 1.37 معامله می‌شود. بانک مرکزی انگلیس اشاره‌ای به افزایش نرخ بهره کرد و اعلام کرد می‌تواند این کار را قبل از تمام شدن برنامه خرید اوراق انجام دهد. دو عضو بانک مرکزی انگلیس موافق پایان دادن زوهنگام به برنامه خرید اوراق بودند. امروز بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس، قرار است سخنرانی داشته باشد.

کمبود رانندگان کامیون به دلیل توافق برگزیت ممکن است انگلیس را با کمبود بنزین مواجه کند.

شاخص سفارشات کالاهای بادوام آمریکا برای ماه آگوست امروز منتشر می‌شود. پیش‌بینی می‌شود هر دو داده اصلی و خالص (Core)، رشدی را نشان دهند.

رمزارزها رشدی داشتند. بیت کوین حوالی 44 هزار دلار، اتریوم بالای 3100 دلار و کاردانو حوالی 2.25 دلار معامله می‌شوند.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟