بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 13 آگوست

تحلیل سنتیمنت روزانه فارکس 13 آگوست

  • مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 22 مرداد (13 آگوست)
  • افت دلار و بازده اوراق علی‌رغم نگرانی‌ها از ویروس کرونا
  • شاخص تمایلات مصرف کننده دانشگاه میشیگان در کانون توجهات

نگرانی‌ها در مورد گونه دلتای ویروس کرونا و محدودیت‌های نظارتی چین بر بخش تکنولوژی این کشور بر سنتیمنت بازار تاثیر منفی داشتند. ریسک گریزی در بازار موجب افزایش تقاضا برای اوراق خزانه داری آمریکا شد و بازده این اوراق همراه با دلار افت کرد.

سرمایه گذاران انتظارات برای تیپرینگ بانک مرکزی آمریکا را بی اهمیت شمردند چرا که نگرانی‌ها در مورد رشد اقتصادی به دلیل افزایش آمار مبتلایان همچنان خدشه به اطمینان سرمایه گذاران وارد می‌‌کند. علی رغم این که شاخص‌های سهام در وال استریت مجددا رکورد جدیدی ثبت کردند اما بازار سهام آسیا مختلط و یا پایین‌تر معامله شدند.

روز گذشته شاخص قیمت تولید کننده آمریکا بیش از انتظارات منتشر شد و مجددا شرط بندی‌ها در مورد لحن هاوکیش فد را افزایش داد. طلا حوالی 1755 دلا معامله می‌شود. امروز شاخص تمایلات مصرف کننده دانشگاه میشیگان در کانون توجهات است.

بیشتر ارزهای اصلی تلاش می‌کنند در برابر دلار ضعیف کمی رشد کنند. جفت ارز EURUSD پس از انتشار ضعیف داده‌های اقتصادی آلمان پایین‌تر از 1.1750 معامله می‌شود. در همین حین جفت ارز GBPUSD در پی نگرانی‌ها در مورد برگزیت و افزایش آمار مبتلایان در انگلیس حوالی 1.380 معامله می‌شود.

ایندیپندنت (Independent) در مقاله‌ای بیان کرد دانشمندان انگلیسی در مورد افزایش آمار مبتلایان هشدار دادند چرا که توجه این کشور به پایان محدودیت‌های مرتبط با ویروس کرونا معطوف شده و با توجه به تعطیلات آمار مبتلایان می‌تواند افزایش چشم گیری داشته باشد.

جفت ارز AUDUSD پس از رشدی که داشت، حوالی 0.7350 معامله می‌شود. انتظار می‌رود آمار مبتلایان در چند روز آینده نیز افزایشی باشد. کابینه ملی استرالیا قرار است امروز جلسه‌ای داشته باشد و در مورد سخت‌گیری‌های بیشتر مرز این کشور تصمیم گیری کنند.

رمزارزها همچنان روند ساید دارند. بیت کوین حوالی 45 هزار دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟