بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

اشتغال بخش خصوصی و غیر کشاورزی ADP نسبت به پیش‌بینی‌ها ضعیف‌تر اعلام شد

اشتغال بخش خصوصی و غیر کشاورزی ADP نسبت به پیش‌بینی‌ها ضعیف‌تر اعلام شد

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 11 شهریور (2 سپتامبر)

  • افت دلار
  • رشد رمزارزها
  • سخنرانی اعضای فد و شاخص مدعیان بیکاری آمریکا در کانون توجهات

پس از این که داده مهم اشتغال بخش خصوصی و غیر کشاورزی ADP نسبت به پیش‌بینی‌ها ضعیف‌تر اعلام شد، دلار عقب نشینی کرد و انتظارات برای NFP روز کاهش یافتند. نفت پس از جلسه اوپک پلاس رشد کرد. رمزارزها نیز رشد کردند. سخنرانی اعضای بانک مرکزی آمریکا، آمار مدعیان بیکاری و اخبار در زمینه ویروس کرونا در کانون توجهات هستند.

گزارش اشتغال بخش خصوصی و غیر کشاورزی ADP ناامیدکننده و 374 هزار اعلام شد. با این حال شاخص PMI بخش تولیدی موسسه ISM بهتر از انتظارات و 59.9 منتشر شد. مولفه اشتغال در این شاخص افت کرده بود.

افت دلار: انتشار ضعیف داده اشتغال نگرانی‌ها در مورد گزارش NFP روز جمعه را افزایش داد چرا که این داده برای تصمیم گیری بانک مرکزی آمریکا در زمینه تیپرینگ حیاتی است. دلار آمریکا در بین دیگر ارزها ضعیف شده است.

جفت ارز EURUSD به سمت 1.1850 حرکت می‌کند. گمانه‌‌زنی‌ها در مورد کاهش بسته‌های محرک از طرف بانک مرکزی اروپا و افزایش تورم محرک حرکت یورو بودند. داده‌های PMI ناحیه یورو بهتر از پیش‌بینی‌ها منتشر شدند. جفت ارز GBPUSD به سمت 1.38 حرکت کرد اما نتوانست این محدوده را بشکند. آمار مبتلایان در انگلیس همچنان بالا است.

جفت ارز USDCAD حوالی 1.26 معامله می‌شود. اعضای اوپک پلاس جلسه کوتاهی داشتند و در مورد ادامه افزایش تدریجی تولیدات توافق کردند. تولیدات نفت قرار است افزایش یابد، اما افت قابل توجه موجودی نفت خام آمریکا منجر شد قیمت بنزین افزایش یابد.

امروز آمار مدعیان بیکاری هفتگی آمریکا منتشر می‌شود و احتمالا نسبت به آمار هفته گذشته (353K) کمتر اعلام خواهد شد.

سخنرانی اعضای فد: بوستیک از بانک مرکزی آمریکا نسبت به پایان مزایای بیکاری و تاثیر آن بر اقتصاد ابراز نگرانی کرد. امروز بوستیک و دالی سخنرانی خواهد داشت.

سرمایه گذاران اخبار در مورد سیل در نیویورک، طوفان آیدا و آمار مبتلایان به ویروس کرونا را زیر نظر دارند. در سطح جهان آمار فوتی‌ها از ویروس کرونا عقب نشینی داشته است.

رمزارزها رشد کردند. بیت کوین از محدوده 50 هزار دلار و کاردانو از محدوده 3 دلار عبور کردند. اتریوم که نسبت به دیگر ارزهای برتر رشد بیشتری داشته بالاتر از 3700 دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟