بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

ایده های معاملاتی 21 جولای سال 2020 در جلسه معاملاتی اروپا

معاملات امروز اندکی با بلاتکلیفی آغاز شدند. اگرچه یورو پس از کاهش اندک خود از 1.1460 به 1.1423 پس از توافق رهبران اروپا بر سر بودجه بازیابی، مهمترین حرکت دهنده (تکان دهنده) بازار بود.

دلار همچنان بلاتکلیف است اما تغییرات کلی بسیار کوچک هستند و محدوده های نوسان ارزهای اصلی همچنان کوچک هستند.

شاخص سهام اروپا پس از توافق طرح بهبود شرایط با بلاتکلیفی بیشتری باز شدند که این مسئله سبب افزایش اندکی خوشبینی در قراردادهای آتی آمریکا شد.

آنچه درباره شاخص های سهام امریکا باید بدانید این است که شاخص S&P500 قصد عبور از مقاومت روزانه 3233 تا 3235 را در معاملات دیروز داشت و در بالاترین سطح خود از ماه فوریه بسته شد و از این رو خریداران ریسک نیز مطمئن به نظر می رسند.

در مورد ارزهای اصلی، جفت ارز AUD/USD در صورتی که قادر به شکستن مقاومت روزانه 0.7032 و سقف قیمت ماه ژوئن 0.7063باشد، جالب توجه خواهد بود.

جفت ارز USD/CAD سعی در رسیدن به میانگین متحرک 200 روزه خود در 1.351 دارد و با توجه به داده های خرده فروشی کانادا باید به آن توجه کرد.

جفت ارز GBP/USD زیر میانگین متحرک 200 روزه خود نزدیک 1.2700 قرار دارد. این نقطه یا منجر به افزایش یا کاهش می شود برای همین باید به ان توجه کرد. جفت ارزهای دلار با توجه به وضعیت کنونی ریسک باید مورد توجه قرار گیرند.

برای دریافت بروزترین اخبار و تحلیل های بازار جهانی و فارکس عضو کانال تلگرام یوتوفارکس شوید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟