بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

بهبود فضای بازار پیش از انتشار داده شاخص اطمینان مصرف کننده CB

بهبود فضای بازار پیش از انتشار داده شاخص اطمینان مصرف کننده CB

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه – تاریخ 9 فروردین (29 مارس)

  • بهبود فضای بازار پیش از انتشار داده شاخص اطمینان مصرف کننده CB

شاخص‌های اصلی بازار سهام آمریکا، اولین روز هفته را در محدوده مثبت به کار خود پایان دادند و دلار کمی افت کرد. شاخص دلار حوالی محدوده 99 نوسان می‌کند و بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا پایین‌تر از 2.5% نوسان می‌کند. امروز شاخص اطمینان مصرف کننده CB برای ماه مارس و شاخص قیمت مسکن آمریکا منتشر می‌شوند.

فضای بازار پیش از جلسه معاملاتی اروپا نسبتاً خوش‌بینانه باقی مانده است. امروز مقامات شهر شانگهای چین اعلام کردند که سیاست‌های اقتصادی را برای کمک به شرکت‌ها در مقابله با جدیدترین قرنطینه کرونا اعمال خواهند کرد. علاوه بر این، به گزارش China Securities Times انتظار می رود بانک خلق چین به زودی نرخ ذخیره قانونی (RRR) را کاهش دهد. در همین حال، فایننشال تایمز گزارش داد که روسیه دیگر قرار نیست در مذاکرات آتی از اوکراین درخواست کند که “نازی زدایی” شود.

روز دوشنبه جفت ارز EURUSD پایین‌تر از محدوده 1.1 قرار گرفت اما تغییر چندانی نداشت پایین‌تر از این محدوده نداشت و امروز نیز روند سایدی دارد.

جفت ارز GBPUSD روز دوشنبه بیش از 100 پیپ ریزش داشت و امروز حوالی 1.31 در محدوده کوچکی نوسان می‌کند. بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس، اشاره کرد که آنها شواهدی را مشاهده کردند که می‌تواند منجر به کند شدن رشد اقتصادی شود. وی اضافه کرد: شرایط بسیار بی ثبات است.

روز دوشنبه جفت ارز USDJPY به محدوده 125.11 رسید. روز گذشته بانک مرکزی ژاپن اعلام کرد قصد دارد عملیات خرید نامحدود با نرخ ثابت برای اوراق قرضه 10 ساله دولتی ژاپن انجام دهد. در جلسه معاملاتی آسیا وزیر دارایی ژاپن شونیچی سوزوکی گفت که آنها از نزدیک وضعیت بازار را زیر نظر دارند تا از ضعف منفی ین جلوگیری کنند. جفت ارز USDJPY حوالی محدوه 123.0 معامله می‌شود.

طلا روز گذشته به دلیل افزایش بازده اوراق خزانه داری آمریکا افت شدیدی داشت اما به نظر بالاتر از محدوده 1920 دلار به ثبات رسیده است .

بیت کوین روز گذشته توانست رشد خوبی را ثبت کند و در حال حاضر حوالی 47500 دلار معامله می‌شود. اتریوم نیز مومنتوم صعودی خود را حفظ کرده و در بالاترین قیمت در دو ماه گذشته و نزدیک 3400 دلار معامله می‌شود.

منبع: FXstreet

برای پیگیری اخبار روز و فوری فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرام UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟