بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۳ تیر – سشن آمریکا

تکنیکال

 تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۲۴ ژوئن (۳ تیر):

یورو دلار آمریکا EURUSD

جفت ارز EURUSD پس از انتشار آمار خوب از آلمان کمی افزایش یافت. این جفت ارز از پایین‌تری سطح خود در ۱.۱۹۱۷ به ۱.۱۹۴۲ افزایش پیدا کرد. در نمودار ۳۰ دقیقه‌ای، جفت ارز یک کانال صعودی تشکیل داده است که با رنگ صورتی نشان داده می‌شود. همچنین توانسته است از سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی فراتر رود. به نظر می‌رسد این جفت ارز در حال تشکیل دادن یک الگوی سر و شانه است که معمولا یک سیگنال نزولی است. بنابراین‌، احتمالا جفت ارز روند نزولی خود را از سر خواهد گرفت. در این صورت حمایت کلیدی ۱.۱۸۸۰ هدف فروشندگان خواهد بود.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۳ تیر – سشن آمریکا
دلار آمریکا ین ژاپن USDJPY

جفت ارز USDJPY پس از انتشار  داده های ایالات متحده کمی کاهش یافت. در نمودار ۳۰ دقیقه‌ای، این زوج ارز از  ۱۱۱.۱۰ به ۱۱۰.۸۰ کاهش یافت. الگوی سقف دوقلویی که در  این نمودار تشکیل شده معمولا یک الگوی نزولی است. در  همین حال شاخص مقاومت نسبی نیز در حال کاهش است و قیمت جفت ارز به زیر میانگین متحرک کوتاه مدت و میان مدت حرکت کرده است. بنابراین احتمالا این جفت ارز در کوتاه مدت نزولی خواهد بود.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۳ تیر – سشن آمریکا

دلار آمریکا پوند انگلیس GBPUSD

جفت ارز GBPUSD پس از اظهارات نسبتا داویش بانک انگلستان کاهش یافت. این کاهش تا سطح ۱.۳۹۲۲ ادامه یافت. در نمودار ۳۰ دقیقه‌ای، این جفت ارز الگوی سقف دو قلو تشکیل داده و به زیر میانگین متحرک حرکت کرده است. شاخص‌های مقاومت نسبی و مکدی نیز کاهش یافتند. از این رو کاهش این جفت ارز احتمالا ادامه خواهد داشت و هدف بعدی ۱.۳۸۵۰ است.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس ۳ تیر – سشن آمریکا

منبع: fxstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟