بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 15 مهر– سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 15 مهر– سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 15 مهر – سشن اروپا

نفت WTI

قیمت نفت WTI در جلسه معاملاتی آسیا به افت خود ادامه داد و پایین‌تر از محدوده 77.13 قرار گرفت. قیمت از سقف قیمتی این هفته یعنی محدوده 79.82 فاصله خوبی گرفته است. قیمت حمایت کلیدی 77.13 را لمس کرده و همچنان بالاتر از میانگین‌های متحرک 25 و 15 معامله می‌شود. اندیکاتور مکدی نیز همچنان بالاتر از منطقه خنثی قرار دارد. تا زمانی که قیمت بالاتر از میانگین‌های متحرک معامله می‌شود احتمال این که روند صعودی ادامه داشته باشد وجود دارد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 15 مهر– سشن اروپا

جفت ارز یورو دلار EURUSD

جفت ارز EURUSD حوالی محدوده 1.1552 معامله می‌شود. در تایم فریم 4 ساعته این جفت ارز پایین‌تر از میانگین‌های متحرک کوتاه مدت و بلند مدت معامله می‌شود. اندیکاتور مکدی و Force Index پایین‌تر از سطح خنثی قرار گرفتند. این جفت ارز همچنین پایین‌تر از خط روند نزولی که با رنگ سبز مشخص شده است، معامله می‌شود. هر چند احتمال پولبک قیمتی به سمت بالا وجود دارد اما تا زمانی که قیمت پایین‌تر از میانگین متحرک 25 معامله می‌شود، فشار فروش در این جفت ارز وجود دارد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 15 مهر– سشن اروپا

بیت کوین BTCUSD

بین کوین در چند روز اخیر رشد چشم‌گیری داشت. قیمت بالاتر از محدوده 55 هزار دلار قرار گرفت که بالاترین سطح از ماه مه است. همچنین قیمت بالاتر از مقاومت کلیدی ماه سپتامبر یعنی محدوده 52979 دلار قرار گرفته است. بیت کوین بالاتر از میانگین‌های متحرک کوتاه مدت و بلند مدت و هم راستا با باند بالایی اندیکاتور باندهای بولینگر معامله می‌شود. احتمالا بیت کوین همچنان روند صعودی خود تا محدوده مقاومتی مهم 60 هزار دلار را ادامه می‌دهد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 15 مهر– سشن اروپا

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟