مطالب پیشنهادی
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 18 آذر – سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 18 آذر - سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 18 آذر – سشن اروپا
جفت ارز دلار آمریکا دلار کانادا USDCAD

جفت ارز USDCAD پس از جلسه بانک مرکزی کانادا تغییر چندانی نداشته و حوالی 1.2638 معامله می‌شود که نسبت به سقف قیمتی این ماه یعنی محدوده 1.2845 بسیار پایین‌تر است. این جفت ارز الگوی فنجان و دسته تشکیل داده و قیمت حوالی میانگین متحرک 25 و 50 معامله می‌شود. اصلاح قیمتی این جفت ارز محدوده دسته الگوی دسته و فنجان را تشکیل داده و بنابراین احتمال می‌رود روند صعودی این جفت ارز ادامه داشته باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 18 آذر - سشن اروپا

جفت ارز یورو دلار EURUSD

جفت ارز EURUSD پس از این که شولز به عنوان صدر اعظم آلمان انتخاب شد، بریک اوت صعودی داشت. این جفت ارز حوالی 1.1345 معامله می‌شود. در تایم فریم 4 ساعته این جفت ارز کمی پایین‌تر از سطح فیبوناچی اصلاحی 38.2% معامله می‌شود. اندیکاتور RSI و Stochastic در حال افزایش هستند. بنابراین احتمالا این جفت ارز تا محدوده فیبوناچی اصلاحی 50% و حوالی 1.1455 رشد خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 18 آذر - سشن اروپا

جفت ارز پوند دلار GBPUSD

روز گذشته و در پی خبرها از محدودیت‌های بیشتر در زمینه ویروس کرونا جفت ارز GBPUSD افت کرد و سپس حوالی محدوده 1.3235 قرار گرفت که کمی بالاتر از کف قیمتی این هفته یعنی محدوده 1.3165 بود. در تایم فریم 4 ساعته میانگین متحرک 25 نقش مقاومتی ایفا می‌کند و روند نزولی را همراهی می‌کند. اندیکاتور RSI در محدوده خنثی 43 قرار دارد و اندیکاتور مکدی پایین‌تر از محدوده خنثی است. از آن جایی که خبرها در مورد محدودیت‌های ویروس کرونا در این جفت ارز قیمت گذاری شده است احتمال می‌رود، قیمت اصلاحی به سمت بالا داشته باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 18 آذر - سشن اروپا

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟