بروکر ارانته
مطالب پیشنهادی
دوره اوراق قرضه
دوره طلا
اشتراک گذاری
برچسب ها

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 21 مهر– سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 21 مهر– سشن اروپا

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 21 مهر – سشن اروپا

جفت ارز پوند دلار GBPUSD

جفت ارز GBPUSD پس از انتشار داده‌های تولید ناخالص داخلی (GDP) تغییر چندانی نداشت. این جفت ارز حوالی 1.3582 معامله می‌شود که کمی بالاتر  از خط روند پایینی کانال افزایشی است. قیمت حوالی میانگین متحرک 25 معامله می‌شود و همچنین الگوی پرچم صعودی تشکیل شده است. اندیکاتورهای مکدی و RSI در محدوده خنثی قرار دارند. بنابراین این جفت ارز احتمال امروز بازگشت صعودی داشته باشد و هدف قیمتی خریداران می‌تواند خط روند بالایی کانال باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 21 مهر– سشن اروپا

نمودار 4 ساعته GBPUSD

جفت ارز یورو دلار EURUSD

جفت ارز EURUSD در چند روز اخیر الگوی پرچم نزولی تشکیل داده است. در این الگو معمولا شاهد بریک‌اوت نزولی هستیم که روز سه‌شنبه در این جفت ارز چنین اتفاقی رخ داد. این جفت ارز به پایین‌ترین سطح در سال جاری رسیده است. قیمت پایین‌تر از میانگین‌های متحرک کوتاه مدت و بلند مدت معامله می‌شود و اندیکاتور مکدی پایین‌تر از سطح خنثی قرار گرفته است. بنابراین احتمالا روند نزولی این جفت ارز ادامه خواهد داشت اما ممکن است قبل از آن الگوی شکست و تست مجدد (Break and Retest) شکل بگیرد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 21 مهر– سشن اروپا

نمودار 4 ساعته EURUSD

جفت ارز دلار ین USDJPY

این جفت ارز روند صعودی خود را ادامه داده و به بالاترین سطح در 3 سال اخیر رسیده است. قیمت به سطح 113.77 رسیده که نسبت به کف قیمتی این ماه یعنی محدوده 110.80 بسیار بالاتر است. در تایم فریم 4 ساعته، قیمت بالاتر از میانگین‌های متحرک 25 و 50 معامله می‌شود و اوسیلاتورها به بالاترین سطح در ماه‌های اخیر رسیدند. احتمالا این جفت ارز روند صعودی را ادامه خواهد داد. هدف بعدی خریداران می‌تواند محدوده مقاومتی کلیدی 114.0 باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه فارکس 21 مهر– سشن اروپا

نمودار 4 ساعته EURUSD

منبع: FXstreet

جهت پیگیری اخبار و تحلیل های فارکس و بازارهای جهانی به کانال تلگرامی UtoFX بپیوندید.

اولین نفر از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شو

ایمیل خود را وارد نمایید تا از اطلاعیه ها و تخفیفات ما زودتر باخبر شوی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟